fredag 12 september 2014

Skönt!?!

Det finns sovstilar och så finns det sovstilar...
Jag älskar verkligen hur barn kan sova! Dom kan verkligen sova överallt och hur som helst...
Som Fabin igår kväll...
Jag kom ner från övervåningen för att krypa ner i sängen och denna sovstilen mötte mej.... (Ja våra grabbar somnar alltid i våran säng! De funkar bäst för oss! Dom är trygga med varandra och vi med dom!❤️)
Jag kom ner och fick syn på denna sovstil... HUR kan man sova så här utan att vakna???
Hur länge han legat just så här det har jag faktiskt ingen aning om? 1 minut eller 2 timmar??? Men hans armar var kalla... (En jäkla tur i oturen att jag fortfarande var vaken och att han inte sov så här på natten.. Att få allt blod i huvudet kan ju inte vara så bra?)
Ja ja, gott sov han i vilket fall som helst, även fast det inte ser så bekvämt ut;)
Men han sover i alla lägen och minst 12 timmar per natt! Japp han är grym på att sova vår lilla 4-åring!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!