måndag 3 mars 2014

Så typsikst oss..


*läses med ironisk röst* Ja men det här kan ju bli hur spännande som helst...
Som vanligt är familjen Tajkon Grunditz ute i så där krisartad tid... Kommer på att vi åker till Teneriffa om bara 4 veckor och INGEN i familjen förutom Jonas har giltiga pass... Ja men grattis till oss liksom, vi lyckas till och med vara ute i sen tid till det... Att det ska vara så in i bövelen svårt att vara ute i rätt tid någon gång? Vi får ju hoppas att vi INTE missar planet den dagen vi ska iväg;-)
Alltså på riktigt. Just nu skulle jag bara vilja slå mej på käften, ruska om mej över att vi ständigt alltid är ute i sista minut.
Hur länge tar det egentligen att få ett pass?
OCH, hur går JAG till väga med tanke på att jag bara har mitt gamla körkort (NÄ jag har heller inte bytt det, trots att jag "bara" varit gift i 6 månader *host*;-)) Och så vette tusan vart jag lagt mitt gamla pass heller...
Hej slavmaja, så typiskt oss;-)

5 kommentarer:

  1. Det tar typ bara 5 arbetsdagar, så det är lugnt :)

    SvaraRadera
  2. Dont worry ! Du bör ha dem om typ en vecka :)
    Kram !!

    SvaraRadera
  3. brukar inte ta sån lång tid men du måste ha ett intyg av skattemyndigheten med ditt nya efternamn.

    SvaraRadera
  4. Fick mina på vändande post....

    SvaraRadera
  5. Kan vara att du behöver ett personbevis, men det beställer man ju snabbt och sen tar passet inte långt tid, som de andra också säger här.
    Lycka till!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!