söndag 23 mars 2014

Aprilväder i mars helt enkelt...

Efter en slömorgon de lux har vi nu satt oss i bilen och ska göra storstan Jönköping med "bara" ett barn med oss, lyx;)
De vankas födelsedag här nästa vecka, en liten kille fyller 9 år på fredag och lite sommarkläder inför Teneriffa resan ska köpas till grabbarna grus!
Idag känner jag mej lite vårig i mitt nya fina linne/blus som köptes i veckan! Jag trotsar våren, ja för nyss kom stora snöflingor ner från himlen lika stora som dasslock... Men nu skiner solen igen, aprilväder i mars helt enkelt! Vädret är ungefär som mitt humör, upp, ner och fram och tillbaka;)


Dagens outfit: Linne/blus: Fynd på provrummet och ett litet paket dök ner hos mej i veckan, kolla in deras vår REA HÄR. Jeans: Mina absoluta favoriter som kommer från people, märke Vila!

1 kommentar:

  1. För min del får våren GÄRNA vara här för att stanna !
    Jag ser fram emot att dricka massor med kaffe i solväggen och att odla fräknar på näsan.
    Årets bästa tid börjar lixom nu... :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!