fredag 14 februari 2014

♥♥♥KÄRLEK♥♥♥

Ingen har väl missat att det är alla ♥-dag idag;-) En dag fylld av kärlek! Så klart ska ju alla andra dagar oxå vara fyllda med så här mycket kärlek som idag, men det är kul att det ändå är en extra dag så här mitt i tråkigaste februari liksom...
Själv har jag väl inte firat allt för mycket på dagen. Men nu ikväll har vi som vanligt haft fredagsmys med taco på tallrikarna och ett glas rött i glasen!
Jag är som vanligt sliten som en liten arbetsmyra så här på fredagskvällen... Speciellt med över 10 timmars övertid i kroppen den här veckan, så jag somnar nog ovaggad ikväll...
Som den dåligaste frun i världen hade jag inte fixat något till min käre make, men han kom hem med en underbar present till mej. Nämligen en ny underbar parfym som luktade himmelskt gott! Han kan den där mannen, han vet hur man ska uppvakta en kvinna rätt, speciellt eftersom kvinnan i huset ÄLSKAR paket!;-)
De roligaste var att jag innan på dagen tänkt att jag nog borde önska mej en ny parfym. Ja på tiden att jag ökade upp mitt sortiment i badrums skåpet med ännu en ny doft! Det var som om han hade läst mina tankar, för bara några timmar senare kommer han hem med ett paket i form av en parfym till mej! Kärlek och lycka på det!!
Nu ska jag krypa upp i soffan med mina boys med ännu ett glas vin och mejby baby en liten skvätt glass! Fast att jag absolut INTE borde äta den där glassen med tanke på att våghelvetet visade 2 kg PLUS på 3 veckor... *morr*
Men, imorgon är en annan dag och då ska jag inte äta glass, då ska jag nog fokusera på min kära träning istället;-)
Pussar och massor av KÄRLEK till er♥!

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt!
    Min man är också mer romantisk än vad jag är, jag glömmer alltid!
    Den där doften blir jag nyfiken på, den måste jag kolla in!

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med romantik.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!