torsdag 20 februari 2014

Jag behöver lite sol i mitt liv!!

På riktigt... Vad är det för fel på den här vintern??? Åt helvete fel... Regn, regn och åter regn... När såg vi solen senast? Jag kommer inte ihåg... Jo förresten, jag såg den i några minuter för snart 2 veckor sedan. Men då tyckte kidsen att den var ivägen för TVn så markisen drogs ner och solen försvann ur mina ögon...
Jag måste snart läggas in och få en ljusbehandling och jag är blekare än dom små blöta små snöhögarna som ligger och skräpar lite var stans här i byn...
Det här med att klä barnen "rätt" är heller inte så lätt... Varmt, kallt, blött, snöstorm och REGN...
Idag såg bilen ut så här efter att 4 små grabbar stegade in i bilen från förskolan... Min bil ser numera ut som en sandlåda...
Om det är lönt att städa den? Nä för den kommer ju ändå se likadan ut imorgon.. Varför lägga ner en massa tid på det?;-)
Är det jättefarligt att sola solarium egentligen? Typ iallafall 3-4 gånger? Skulle verkligen behöva dom där solstrålarna nu för att piggna till... Men så farligt kan det väl inte vara? Nu både frågade och svarade jag mej själv... Tydligen är jag väldigt duktig på det har jag fått höra;-) Ja att jag ställer en fråga och sedan svarar jag på den innan jag hinner få svaret av den som jag frågar;-)
Jag behöver i vilket fall som helst få lite sol i mitt liv!! Om "bara" 44 dagar sitter jag på en balkong på Teneriffa och låter solen slicka min hud brun med en god drink i handen!!!! Om jag längtar? Skiter älgar i skogen;-)

1 kommentar:

  1. Såklart är det farligt att sola solarium, men det är ju farligt att sola i solen också, eller åka bil, eller gå över gatan... eller... Ibland måste man få leva lite farligt, eller? Du kanske inte har några andra laster *harkel* så då gör det nog inget ;-)
    Kram på dig fining

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!