onsdag 21 december 2011

*urk*

Kom på dessa 2 små skitungarna leka i toaletten... De hällde i vatten från handfatet och så rörde Fabian om i toaletten med toaborsten... Bra sammarbete där...
Okej det kanske inte lät så farligt, men nu ska ni få höra... Håll i er och för er som är äckelmagade ska nog sluta läsa här...
Precis när jag kom in på toan hade Fabian tagit "skålen" som toaborsen står i och förde den mot munnen och skulle dricka ur det mumsiga vattnet som låg där i... *urk*
Jag hoppas verkligen inte att ha fick i sig något, jag tror inte att han hann så "långt"... Men ändå, tanken får mej bara att vilja spy rakt ut...
Blir han inte sjuk nu så blir han aldrig det...;-)
Om det gör såna här "bus" nu... Hur ska då deras "bus" vara om så där 10 år? *suck*

8 kommentarer:

  1. Imponerande coolt att du tog kort också. Hihi! ;-)

    Det där gjorde (framför allt) mellansonen. Han hittade jag sugandes på toaborsten mer än en gång. Blääää! :-P

    SvaraRadera
  2. PS. Han överlevde (och blev inte dålig), så det är kanske inte så farligt? :-D

    SvaraRadera
  3. Oj, de frågorna vill du nog inte ha svar på... hehe... vilka bus de gör om 10 år menar jag. Eller ännu värre, om 15 år...

    SvaraRadera
  4. Ursäkta men fyyyyy faaaaaan vad äckligt!

    SvaraRadera
  5. Fy, hoppas verkligen inte han fick i sig något, vill ju inte att ni blir magsjuka till jul!

    SvaraRadera
  6. V: så klart togs korten Efter att jag både skurat munnen och händerna på han;)!
    Kram K

    SvaraRadera
  7. Lite skit rensar magen, heter det ju ;-)

    SvaraRadera
  8. Ha ha ha ha!!! =) Jag tror jag döööör!! =) Förlåt.... =) Men gud vilka busfrön ni har! Visst är det vidrigt äckligt ack så kul att läsa om! Kram på dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!