onsdag 7 december 2011

*OBS* Barnförbjudet...

OBS, ni moralkärringar kan sluta läsa redan här om ni inte tar detta på rätt sätt...
Innan idag höll jag på att rensa ur barnens rum på gammalt skräp. Så dök de plötsligt upp en gammal almanacka med tjejer som visade sina tuttar... Jag mins att Jonas en gång fått denna från någon bilmeck, men hur den nu hade hamnat i Douglas rum och varför den inte redan var slängd, de vette tusan...??
Iallafall så slängde jag ut den i hallen och så fortsatte jag rensa. Barnen var på nedervånigen. Men så dök Alfred och Douglas upp och försvann in på Douglas rum snabbt som tusan... Det blev tyst och så hörde jag en massa fnitter... Sen ställde jag mej och tjuvlyssnade... Douglas: -Du får välja en tjej med snygga bröst som du kommer att gifta dej med, så väljer jag en okej...
Jag öppnade dörren och "tjuvtog" ett kort på dem och så började jag skratta...;-) Ja vad annat kan man göra...;-) Flickorna i kalendern var ändå ganska så oskyldiga och visade "bara" sina bröst...;-) Jag menar det är ju faktiskt ganska så naturligt;-) Snygga bröst hade dom iallafall och jag trodde för ett ögonblick att nu kommer frågan varför jag har så hängande stora tuttar, medans dessa tjejer har runda, snygga och små. Men den frågan kom aldrig, tack och lov;-)
Kan bara meddela att den där kalendern fortfarande inte är slängd, har faktiskt inte en aning om vart de gömt den;-)

9 kommentarer:

  1. Haha, nä men killar! Hur gammal är Douglas?

    SvaraRadera
  2. Hehe, äh, pattar ser de ju i simhallen ändå.
    Spille rill liksom!

    SvaraRadera
  3. Haha...helt fantastiskt,det börjar tidigt :) Kan säga att en period här hemma så var storasysters barbiedockor väldigt spännande :)) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha!!! Vilka coolingar!!:-) Jag får ju hoppas att mina tuttar är ok för magnus då, så att han vill gifta sig med mig menar jag...;-) Kram M

    SvaraRadera
  5. Hahaha men det var ju faktiskt rätt sött. Och oskyldigt! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Själv tycker jag att det var urgulligt. Det är värre att kolla på MTV :-)

    SvaraRadera
  7. ASG! O. så håller jag med Petra. MTV är värre!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!