lördag 17 december 2011

Kalasdax och TACK!!!

Har precis gjort oss klara och ska gå iväg på kalas till kussen Elsa som fyller 9 år idag! Enda tjejkusinen på båda hållen så jag har köpte en riktig tjejig sak!!! Man måste ju passa på när man får köpa tjejpresenter;-)!
Jag ska börja jobba senare ikväll igen så jag kan få vara med och fira lite! Eftersom att jag jobbade in det förra söndagen, så jag börjar inte förrens klockan 21 ikväll!!!
Idag blev det outfit nummer fyra! En vit härlig blus med mörkblåa jeans till!!
Vill även passa på att tacka er för alla söta kommentarer som ni ger här på bloggen! Om ni visste så mycket det betyder för mej! Ni är bäst!!! Tuuuusen TACK!!

10 kommentarer:

  1. Så snygg även idag!

    Ursnyggt lack. Vad är det?

    SvaraRadera
  2. vad fin du är, och viket fantastiskt hår du har! :)

    SvaraRadera
  3. Du är så fin och fräsch på alla bilder!!! kram Mona

    SvaraRadera
  4. Så jäkla snygg du är! Det håret till den blusen - just gorgeus!

    SvaraRadera
  5. Ska vi byta grejer "ska vi byta håret med varann" Du är så himla fin så nu tänker jag lägga mig ner och vänta in sommaren,,,jag skiter i "jul känslan" hi hi hi...Kram fina du Carro

    SvaraRadera
  6. Du är så rasande söt, Karro!! Och du strålar!!
    Kram Madde

    SvaraRadera
  7. Jävlar vad fin du är.. Det syns verkligen att du har gått ner i vikt... JAG ÄR SÅÅÅÅÅ IMPAD!!!
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!