torsdag 22 december 2011

Julstressar...

Trots att jag lovat mej att inte stressa denna julen med allt, så gör jag ändå det... Jag har massor att göra men ändå så skjuter jag bara allt framför mej... Åh va typiskt mej...
Jag har inte ens slagit in julklapparna, städat, fixat julmaten, handlat julmaten och fixat allt det där runtom som jag hade tänkt mej. Jag känner mej på någotvis lugn utanpå, men som en uppstressade jag vet inte vad inombords... Och ja och så sitter jag då här...
Nepp fram med den stora piskan för nu jäklar ska jag piska igång mej själv! Imorgon ska jag inte ha någonting kvar på min to-do-lista... Vi ska bara vara och helst rymma hemifrån för att det inte ska bli stökigt igen...
Jo då för mina barn de kan få ett nystädat hem att bli helt upp och ner... *suck* Dessutom är de galet irriterade på varandra och är i luven HELA tiden och jag måste vara där som en jäkla polis...
Ett två tre nu ska jag lyfta röven från stolen och städa klart våning ett av två!! Julstress, julstress, julstress... Och dessutom har inte den där berömda julkänslan landat i min kropp ännu...:-( Så har ni lite över så dela gärna med er lite till mej!;-)

7 kommentarer:

  1. Det ordnar sig, det gör det alltid! Varför stressa upp sig så mycket över en dag det är ju galet egentligen!

    SvaraRadera
  2. Och jag har lovat mig själv att inte handla en massa julklappar. Har jag inte gjort heller... bara skitmånga.

    SvaraRadera
  3. Coola ner, det är många timmar kvar ;-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du kan njuta lite ikväll istället.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har kommit lika långt som du i mitt julstök, men jag tror att just stresskänslan håller sig borta för att jag inte har några julkänslor. Och jag måste bara säga att det var en jäkla snygg tunika du har på bilden nedan!

    SvaraRadera
  6. Hihi... här gör jag allt på en gång ikväll !
    bakar, färgar håret, åker wigglekart, slår in julklappar, dricker och skrålar till julmusiken i stereon ;)
    Stressa lungt vännen - du hinner !! KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Åhnej hoppas stressen lägger sig snart så att du kan njuta lite!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!