fredag 2 december 2011

En färgglad prick!

Jag älskar att klä mina gossar i mycket färg! Har fått många frågor från okända om det är flickor eller pojkar det är jag har? Japp så är det bara för att de har långt hår och lila/röda kläder på sig!
Vi lever på 2011 och killar kan ha långt hår och bära "flick" färger utan att de behöver vara flickor;-)
Idag är iallafall Fabin så här fin i lila brallor och en body med massor av "flick" färger;-) Pricken över i:et är hans älskade halsband som hans storebror har gjort! Det går inte en dag utan att han har det på sig, söting;-)! En färgglad pick!!

7 kommentarer:

  1. Perfekt "unisex-tröja"! Var hittar du alla färg-glada kläder?

    SvaraRadera
  2. Röda kläder är fint, det har Gabriel rätt mycket av. :)

    SvaraRadera
  3. Gud va söt :)
    jadu, den vinsten satt låååångt inne, jag vet inte hur många gånger jag har tävlat om en wigglekart och var rätt inställd på att få köpa en jag med...
    De har ju tydligen ett "bra " pris på dem nu på den nya sajten www.minimango.se !
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tycker det är härligt med mycket färg!!! Kramizz!

    SvaraRadera
  5. Underbart!
    Jag gör detsamma med Lukas. Varför ska det begränsas bara för att det är pojkar!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Tröjan är jättefin, både killig och tjejig, beroende på vem den sitter på ;-) Fortsätt så!

    SvaraRadera
  7. Inkluderar du även Jonas i detta? :-D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!