måndag 26 december 2011

Körsbär i likör....

På riktigt... Är det någon som äter denna äckliga chocklad körsbär i likör? Varför fortsätter de lägga ner den i den så annars goda chockladasken?? Bara namnet på den gör ju så att man mår illa;-)
Dessa 3 dagar har jag överkonsumerat chocklad... Då menar jag verkligen ÖVERKONSUMERAT... *hua* Jag har verkligen passat på att mumsat, men jag har oxå njutit i massor!!!
Att kroppen mår så bra som den ändå gör efter dessa 3 dagar med socker, socker och åter socker är jag verkligen förvånad över?? Jo då för jag har verkligen unnat mej och min stora last är just chocklad...;-)
Min absoluta favorit är ljus choklad och helst ska det vara nötter i;-) Varför är alltid det onyttiga godast för??
Men smaken är ju som baken och ni som gillar körsbär i likör chokladen kanske tycker jag är knäpp som gillar ljus choklad med nötter;-)?!

4 kommentarer:

  1. Choklad med nötter är heligt ;-)
    Den med körsbär går helt bort... urk!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag äter dem gärna, men jag är ju en riktig kärring oxå.. ;-)
    Förr slogs jag o min mamma om dem..
    Annars gillar jag mest ljus choklad.
    Dessa dagar o veckor har INTE varit bra för viktminskningen, men konstigt nog har jag inte gått upp nästan något, men nyårsdagen ska det bli ändring på det. Ska hämta min crosstrainer som jag har köpt.. Blev så inspirerad av dig Karro, men fattar inte att du orkar stå på den så länge som du gör.. Får nog träna ett tag innan jag klarar det. Kramizzz Sofia

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!