söndag 2 juni 2013

Yes, yes, yes, yes!!!!!

Jag känner mej grymt nöjd med mej själv! Ja det får man göra ibland, speciellt när man tävlar mot sig själv och dessutom har vunnit!! (Underbart att dessutom ge den där jäkla stooora latmasken på käften som bott inuti min kropp hela vintern! Jäklar va smällar han har fått nu, så han är nästintill död nu! *mohahaha*)
Jag gav mej den förra månaden på att slå det dåvarande rekordet som jag hade i april månad och det har jag nu lyckats med, och jag är så in i baljan lycklig! YES, YES, YES!!
I  maj månad har jag lyckats att få ihop inte mindre än 18.9 mil i löpardojjorna, 6 mil längre än vad jag hade lyckats att få ihop i april månad! Det har varit allt från PW till löparturer och så även några trippar på CTn!
Jag har varit ute i över 24 timmar! 24 timmar är ganska så mycket för en heltidsjobbande småbarnsmor med tre små kids, ett stort hus och med en sambo som ofta jobbar! Men allt går bara man vill! (morgon PW:arna is da shit liksom, utan dem hade jag aldrig lyckats knåpa ihop alla dessa mil;-)) 24 timmar är ett helt dygn, ett helt dygn har jag aktiverat min kropp denna månaden i både ur och skur!
Så klart måste jag ju bara tävla och slå detta rekordet till denna månaden! Japp som den sanna tävlingsmänniskan jag är så måste jag nu slå antalet mil! Så denna månad är mitt nya mål att jag ska få ihop 20 mil i löpardojjorna! Om jag fixar det eller ej? Ja den som lever få se. Själv är jag en gnutta tveksam på att jag kommer att göra det, för att det är ännu mera aktiviteter, fester och andra roliga grejer denna månaden än vad maj månad var.
Men jag försöker och fixar jag inte det så är det ju som det är, och då får jag helt enkelt ta nya tag nästa månad! Men jag är ju en tjurig jäkel så detta ska jag nog klara! *pepp*pepp*pepp*
Så kan jag, så kan DU!
Är ni med och utmanar mej? Ska vi pusch/tävla/inspirera varandra och ge oss på att kunna uppnå 20 mil denna månaden genom ex PW och joggingrundor?! Yes kom igen nu!! Hejja oss!! Nu kööööör vi!!
Jag använder mej alltid av runkeeper! Utan den hade träningen inte alls varit lika sporrande som den är nu! När rösten i telefonen säger hur fort och hur långt det går, ju mer sporrade blir jag till att springa/gå ännu fortare och längre! Så har ni inte runkeeper, ladda ner den bums!;-)

8 kommentarer:

  1. Fy faen vad bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  2. Hmmm 20 mil denna månaden....jag är med och testar men kommer nästan garanterat inte att klara det....inte om man inte får cykla med ;-) Det är rätt mycket att springa på en månad :-) har avverkar 9 km hittills då :-)

    Du är grym iallafall!!
    Kram
    Angelica O

    SvaraRadera
  3. hahahaha! 20 mil? Jag? Jag kan lova att försöka få ihop 20 km i promenader. Duger det? ;)

    SvaraRadera
  4. Glömde säga grattis och heja dig du är bäst! :)

    SvaraRadera
  5. Heeeja dig. Fan va grymt jobbat!!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag kör ju inte bara löpning utan även styrka och annat. CT är ju lättare att översätta i km. Hur gör man med styrkpassen? ;-))

    Men grymt bra jobbat Karro!!!

    SvaraRadera
  7. Du är bara såååå grym !! :)
    Jag tänkte försöka ge milen en chans i morgon för nu börjar kroppen äntligen bli normal igen efter lördagens vansinne med skivstängerna. Men om jag orkar - det återstår att se !?
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!