måndag 10 juni 2013

Sista kvällen med gänget!

Åter till vardagen efter en fantatsikst lång och skön helg! Vi börjar veckan med fullt ös medvetslös som vanligt i vår familj... Ja ja, det är väl bara att inse att vårt liv ser ut så och det är ju faktisk väääldigt roliga saker vi gör!
Ikväll efter jobb, skola och dagis packade vi picknickkorgen och drog tillbaka till skolan igen! Sista kvällen med Douglas klass för den här terminen! Även underbaraste fröken Ida avtackades som ska ut i världen och se sig om... Så väldigt sorgset eftersom att hon verkligen är väääärldens underbaraste lärare! En sådan lärare önskade jag att jag hade haft när jag gick i skolan, då kanske jag hade tyckt om att gå i skolan...
Vi började med brännboll, gick sedan vääärldens svåraste tipspromenad och avslutade med att grilla korv! Sååå mysigt med sista kvällen med gänget!
Brännboll förresten, varför spelar man inte det oftare för? De är ju skitskoj ju, även om jag är världens kassaste på att fånga lyror;-)
Finn ett fel... Jo då Alfred han leker apa och svajade högt upp i trädet... Om vi är rädda? Nej, är man född apa så är man;-) *fniss*
Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka få till lite mer sömn än vad jag fick inatt.... Ja för inatt sova jag si så där 4 timmar och då var det inte ens sammanhängande timmar... Gissa en gång om jag varit trött idag? Ja bra gissat;-) Varför jag inte sov? Förmodligen har jag sovit för många bra och sköna timmar i helgen och det fick jag tydligen äta upp inatt...

5 kommentarer:

  1. Ja, jösses vad han är högt upp! Måtte han hålla i sig haha :-)

    SvaraRadera
  2. åååå brännboll är ju sjukt kul, blev akut sugen på att spela!

    SvaraRadera
  3. Varför är det alltid dom bästa som slutar...
    Kram fina ni♥

    SvaraRadera
  4. Så synd att hon slutar... Hoppas den nya läraren är lika bra :)

    SvaraRadera
  5. Härligt ! Undrar om det blir någon sommar fest på V´s förskola i år !
    Jag har inte sett några lappar om det än...

    Här sitter jag och känner mig allmänt stressad och sur.
    V har feber och c är i stockholm vilket innebär att jag inte har en chans att komma ut och springa.
    Det känns "sådär" minst sagt - stadsloppet på lördag och jag hade väl tänkt ta sista rundan inför det idag, men istället verkar det bli en hel veckas uppehåll som uppladdning.

    FUCK !

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!