fredag 7 juni 2013

Artikeln i aftonbladet!


Surfade runt en sväng på nätet igår och fick för mej att söka på mitt eget namn! Givetvis kom min blogg upp och så även hittade jag den senaste artikeln om längtan efter en dotter som var med i aftonbladet för några månader sedan. Nu kan man även läsa den på webben! Klicka HÄR så kommer ni direkt till artikeln om ni är sugna på att läsa vad jag sa. Om ni inte redan har läst den i tidningen förstås;-)
Hittade även den andra artikeln om att jämföra barn som vi var med i aftonbladet förra året! Klicka HÄR så kommere ni dit!;-)
Älskar dom här bilden! Den säger liksom allt om hur vår familj är! *fniss*
En dag när jag har tid, ska jag sätta mej och göra ett bildkollage av alla tidningsartiklar och bilder och sen sätta upp dem på en stor vägg på det bästa stället i hela huset!! En dag...

3 kommentarer:

  1. Känns som att vi tycker ganska lika både i fråga om pojk och flick och om jämförelser... Svärföräldrarna jämför hela tiden tjejerna med deras grannes barnbarn som föddes ungefär samtidigt... Hon kan så klart mycket mer... Förra veckan skällde jag ut svärfar efter noter när han sa nåt om vad den andra flickan kan... Hon är ju trots allt inte född 2 månader för tidigt.... Blir så sur..

    SvaraRadera
  2. Kul att du är så poppis att du får vara med i tidningen flera gånger om :-) Men du? Gör ett sista försök, så håller vi tummarna för en tjej ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder och shit va SNYGG du är vännen !!
    Ha en fantastisk dag nu - jag hoppas att även du är ledig :)
    För nu ska det njutas av solen !!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!