tisdag 11 juni 2013

Som en påse hundskit...

Jag mår inget vidare idag... Nä inte för den delen i söndags och i måndags heller...
Hade jag inte med största säkerhet vetat att jag INTE är gravid, så hade genast trott det. Nej för jag är inte junfru Maria;-)
Ett svagt konstant ilamående, konstant trött, tycker att kaffe inte smakar något vidare, finnig, känslig och lipig... Den sista biten på morgon PWn idag gick mina tankar någon annanstans och flera tårar trycktes upp ur mina ögon...
Jag är inte ens hungrig, och JA då är det verkligen något som inte står rätt hos fröken Johansson...
Jag skulle bara vilja lägga mej och dra täcket över huvudet varje morgon och ligga där hela dagen lång...
Så här ska jag väl inte behöva må nu... Men jag vet nog ändå vad felet är... PMS kärringen som nästan tar livet av mej... Är hon inte den elakaste i världen, så är hon den mest deppigaste i världen...
Jag undrar vad jag ska göra för att stoppa henne att fly in i min kropp varje jäkla månad? P-piller, stavar eller något annat hormonellt?
Jag mår verkligen som en påse hundskit och jag lovar det är inte så trevligt att må som en sådan;-)

8 kommentarer:

  1. Fya va jobbigt... kanske har mycket i tankarna och hinner inte återhämta dig....

    Sen jag la av med mina p-piller och skaffade hormonstav i armen så är jag mycket mer harmonisk... kanske något för dig, lill-Sis

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt... jag fick p-piller (yasmine) och svaga antidepressiva mot min pms och har verkligen gjort så stor skillnad... '

    Hoppas du mår bättre snart

    SvaraRadera
  3. http://naturligab.blogspot.se/ och http://abfrisk.se/

    Kanske värt att prova och se hur det står till inuti!

    Med vänlig hälsning Lotta

    SvaraRadera
  4. Testa Femal Balans. Finns på utvalda apotek och på hälsokostaffärer. De ska vara bra mot allt från PMS till klimakteribesvär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle precis tipsa om samma! De har hjälpt mig otroligt! PMS kärringen är ett inne blott. Dock tog det säkert en två veckor innan de började hjälpa. Men de hjälper, jag vågar nästan lova!

      Radera

Tusen tack för din kommentar!