onsdag 12 juni 2013

Han....

Han min älskade man. Han som snart ska bli min äkta make! Han som är min bästa vän. Han som känner mej utan och innan till. Han som vågar få mej att tro på mej själv. Han som puschar mej i livet. Han som är den bästa pappan till våra älskade grabbar. Han som tar mej ner på jorden när jag lätt flyger iväg på mina höga hästar. Han som älskar mej mest i livet! Han som jag kan gråta hårt mot axeln med. Han som kan få mej att slita mitt hår. Han som ligger och kliar mej på ryggen varje kväll. Han som jag kan skrika på när humöret är som sämst. Han som ALLTID ställer upp på alla ALLTID! Han som lovar allt och glömmer häften. Han som jag kan bli så in i heskotta arg på. Han som alltid kommer att bo längst in i mitt hjärta. Han som jag kommer att bli gamma med. Han som jag kommer att dela alla mina minnen med. Han som alltid kommer att vara min nummero one. Han som vet alla mina drömmar. Han som jag kan visa mej naken för utan att skämmas. Han som älskar mej!
 
JAG ÄSKAR DEJ!
Om 80 dagar är jag din fru. Om 80 dagar står vi där som man och hustru. Om 80 dagar har vi lovat för gud och alla människor att vi ska älska varandra i nöd och lust!
Jag tror minsann att en gnutta av nervositet börjar flytta in i min kropp! Ett lyckorus befinner vi oss just nu i och jag lovar, det rockar fett! Det underbart!!!

11 kommentarer:

  1. Åh va fint. :) Och jag är övertygad om att ni kommer att få ett helt fantastiskt bröllop om 8 dagar! <3
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är så fantastisk!!! <3
    Önskar er all lycka som finns...
    Kram U

    SvaraRadera
  3. åh vad härligt, vilken lycka!! och underbar bild på er.

    SvaraRadera
  4. Så fint så att jag blir alldeles tårögd :-)

    SvaraRadera
  5. Åh vad underbart, vilken kärlek.
    Njut och var rädda om varandra!
    Hoppas vi ses bland sand o hav i sommar.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. skickat mail till dig par gånger.. men verkar inte vilja komma fram. stod fail.. attans dagens teknik.. så skriver det här istället o hoppas det syns (vart ju mega mega glad för vinsten

    hej hej
    ja jag börja undra vart de blev av
    jag skicka ett mail direkt till dig då jag såg att
    jag vunnit men det verkar inte ha kommit fram

    (blev super duper glad för vinsten, galet glad)

    2 st svarta fyrkantiga
    2 st vita fyrkantiga

    det önskar jag

    chanette andersson
    landstingsgatan 4b
    272 33 simrrishamn

    mvh chanette
    www.chanette.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Åh så fint! Blir helt tårögd:)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Det finns bara en han...
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!