onsdag 5 juni 2013

Kan jag så kan du!!

Denna vecka har varit extra svår att gå upp när klockan har ringt vid 4:45. Jag har varit på vippen varje morgon att bara skita i det pga av att min käraste vän inte har varit med denna vecka.
Men upp har jag kommit trots att det har känts som om ögonen blöder och kroppen skriker efter att få ligga kvar i den varma sängen.
Japp för är man envis som en röd gris som just jag är så klarar man allt om man bara ger sig fan på det!
Denna tiden på dygnet är verkligen ljuvlig. Idag var det dock snorkallt med herr frost på besök. Men solens strålar är underbara och fåglarna ger ifrån sig härliga melodier från trädens toppar!
Kan jag så kan DU! Så är det bara. Kommer jag upp som är jordens mest morgontrötta människa, ja då gör alla det. Jag lovar, men du måste bara ge dej fan på det och sätt upp små mål som du sedan måste ta!!
Denna morgonens PW gick i full fräs och jag hade gött flow i benen!
Som sagt, alla kanske inte är en sådan fruktansvärt in i helskotta tävlingsmänniska som jag är. Men jag tävlar även mot mej själv på morgon PW:arna och imorse lyckades jag få ihop 7,8 km innan klockan 06:00!!
Kan jag så kan DU!!!

3 kommentarer:

  1. Så jäkla bra gjort! Är väldigt imponerad över ditt driv och ditt go!!!! Önskar att jag kunde förmå mig att stiga upp så tidigt, en dag kanske det också händer :)

    Hatten av för dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen duktig som tar dig upp och ut varenda morgon även när det är motigt.
    Sitter här och funderar på om jag ska känna mig träffad... ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!