tisdag 18 juni 2013

Blender!

Har hittat en ny underbar favorit app (Tuuusen tack Maria för tipset!) och det är ju givetvis min skyldighet att dela med mej till er! *he*he* Ja för det finns bra och det finns sämre appar. Denna appen är helt fantastiskt bra! Man kan skapa så mycket genom att göra så lite. Bara genom att ta sina favoritbilder!
Här har jag trixat och fixat lite och fått fram några sköna foton som jag gillar starkt!
Givetvis satte jag ihop några favoritbilder på mina favoritgrabbar från vårt älskade hav och strand i Mellby!!'
Appen heter blender och den finns att både hämta hem som gratisapp och även som "köp"app!
Låt fantasin sätta igång och börja skapa ett underbart foto!!

3 kommentarer:

  1. Tack för det tipset. Skulle vara fina och ha som förstoringar =)
    Jag kommenterar väldigt dåligt här. Det fungarar tyvärr dåligt och kommentera via mobilen. Annars hade jag nog kommenterat hur mycket som helt men sitter sällan vid rätta datorn =) Ha en bra dag! Sofi

    SvaraRadera
  2. Taaaack! Älskar foto-appar!

    SvaraRadera
  3. vilka fina bilder, vad gjorde vi innan smartphones och appar??

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!