lördag 29 juni 2013

Nu köööör vi!

Nyfärgat hår (som jag för övrigt sköljde ur 10 minuter tidigare för att jag tyckte det blev svart, men nu syns inga gråa hår mer i alla fall), nymålade naglar, en underbart god nattsömn bakom mej, taggad ut till tårna, känner mej fin och brun utan sol på min bleka kropp!
Nu kööör vi!
Bröllopsfest för underbara vänner och förfesten börjar redan om 30 minuter, denna kväll kan sluta hur som helst;-)
Ikväll får jag och mitt kära samboskap dela upp oss. Jag går på bröllopsfest, han på bästa svägerskans 40 års kalas. Så blir det ibland, men visst det kommer bli tråkigt utan honom vid min sida. Förhoppningsvis dyker han upp lite senare!
Dags att greppa tag i flaskan med bubbel som ligger på kylning och cykla bort till förfesten i ösregnet. Vem beställde regn idag? Och varför? Ge oss sommar och sol nu!
Ha en alldeles fantastisk fin lördag, det lovar jag att vi kommer att ha!
Nu köööör vi!!
Kvällens outfit: En favorit i repris som jag haft mååånga gånger. Kommer från Plain Vanilla och jag skulle kunna bo i den jämt och jag känner mej sååå fin i den!;-)

4 kommentarer:

  1. Partyladdad och supersnygg!
    Hoppas ni hade lagom trevligt (med tanke på att det är en ny dag nu ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Snygg som tusan !!
    haha... jadu, just på dom bilderna var han väldigt lugn och städad,
    men han är en vinnarskalle precis som sin far så det hördes även ett och annat illvrål över ranchen när klubbor for igenom luften ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!