onsdag 26 juni 2013

Havet...

Jag älskar havet. Havet får mej att må bra, det får mina känslor att brista, skrika, dansa, skratta och bara le och det är där jag hittar min inre kraft!
Så mäktigt, så skrämmande, så vackert!
Förra gången vi var nere i Mellby satt vi på sena kvällen vid ett blåsigt mäktigt hav och höll om varandra, lät havet rulla in på våra fötter medans barnen lekte i sanden (läs slogs så tårarna sprutade. Det lät ju romantiskt till en början...;-))
Jag berättade att om jag någongång i livet skulle bli sjuk, så sjuk att jag inte kommer att kunna gå själv. Så vill jag att han tar mej med ner till havet och där ska jag sitta, sitta och andas in min älskade havslukt inlindad i massor av filtar omfamnad min älskade familj!
Så vill jag ha det!
Havet, älskade hav! En dag ska jag bo nära dej så att jag varje dag kan besöka dej! Sommar, höst, vinter och vår!
Havet är vackert när som helst på året och ALLTID lika mäktigt!
Dagen mitt hjärta slutar slå ska min aska bli spridd i havet. Då kan jag vara med alla mina nära och kära vart än i världen dom befinner sig! (Och NEJ jag vet... Det är inte lätt att få tillstånd att få sin aska spridd, speciellt inte i ett hav...)
Och kolla in min nya underbara tunika som jag har på mej! Nyinköpt! Tyckte att jag absolut var värd den;-)
Trippa in på Plain Vanillas shop! Igår startade dom upp sin sommar-rea! Massor av REA på MASSOR av snygga underbara kläder!! Får ni inte missa! Klicka HÄR så kommer ni dit!

2 kommentarer:

  1. Håller helt med dig om havet. Det är fantastiskt! :-)
    Dessutom måste jag säga att det är en jättefin tunika och du har skitsnygga ben. :-)

    Ha en härlig dag!
    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  2. Å vad fin du är i Plain Vanilla tunikan, vill oxå ha :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!