söndag 30 juni 2013

En galen kväll!

Kvällen igår var helt galet bra! Jag är så in i baljan glad över att ha världens bästa vänner i mitt liv! Dom finns där alltid, vi finns där alltid för varandra och vi kan vara oss själva ALLTID!
Gårdagen bjöd på massor av skratt, tal, dans, vin, onda fötter,dansande på borden, ännu mer skratt, troschock gånger hundra när min klänning kröp upp längst med magen gång på gång när jag dansade som en liten duracellkanin där på dansgolvet!
Idag är jag helt mörbultad i min kropp, huvudet värkte när jag vaknade och mina fötter var stora, svälda och alldeles smutsiga efter en hel kväll dansandes barfota och sedan gick jag hem barfota i den blöta natten! Min röst försvann där någonstans på dansgolvet, så idag har jag fått väsa fram mina ord! Jag sjöng, ja det gjorde jag visst väääldigt mycket och väääldigt högt. Men ja det bjuder jag på för vi hade sååå galet kul igår!
Alla de där "onda" sakerna idag tar jag så gärna! Ja för vi hade en sån kanonkväll igår!
Tuuuusen tack snälla goa härliga Hanna och Mattias för en toppenkväll!
Först på dansgolvet var jag visst också... Men återigen det bjuder jag på;-) Dansa är jag ju kung på, ja i alla fall är det som jag vill tro när jag fått i mej några glas vin!
Jag var inte den enda som greppade tag i micken så fort tillfället gavs. Nej då det gjorde även min käraste vän Hanna också;-)
Ni kan bara tänka er att vårt bröllop kommer bli sååå bra, jag som dansar och Hanna som sjunger, inte behöver vi ha något band inte...;-)
Tack älskade vänner för en toppenkväll!

5 kommentarer:

  1. Haha, härligt att ni hade så kul :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken toppenkväll =) Hade varit skoj att ta ett glas med dig någon gång =) Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Min Goa Goa fina underbara vackra vän!!!!!! Kan man annat än att älska dig precis just så som du är!!? Puss

    SvaraRadera
  4. Ja vilken pangfest det var :-) Roligt att få träffa dig live :-)

    SvaraRadera
  5. Underbart! Jag älskar folk som bjuder på sig själva <3
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!