torsdag 31 januari 2013

Tävling!

I samarbete med Fröken klipp och Wcollection har jag fått den stora äran att tävla ut denna underbara goodiebag!
Goodiebagen innehehåll: En väska från J Beverly Hills (värde 499 kr), torrschampoo (värde 199 kr) och en leopardmössa (värde 149 kr)
Allt ni behöver göra för att delta är:
För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress och hur många lotter du deltar med.
För två lotter: Gillar Fröken klipp och Wcollection på facebook.
För tre lotter: Gilla Äppelblomman på facebooksida.
För fyra lotter: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter eller om ni har en egen blogg kan du kopiera denna tävlingsbannern till din blogg.

Lycka till!
 
Tävlingen avslutas torsdagen den 7/2 och den lycklige vinnaren presenteras dagen efter!

50 kommentarer:

  1. jag vill tävla med 4 lotter ^^

    nu hoppas jag på att jag har turen på min sida

    SvaraRadera
    Svar
    1. glömde min mejl. kittan@hotmail.com

      Radera
  2. Tjoho!!!
    Jag vill tävla med 4 lotter!!!
    anncharlotte_76@hotmail.com

    Ha det bäst Karro!!! Din blogg förgyller vår vardag!!

    Kram AC

    SvaraRadera
  3. Kanske kanske är det din fin fina blogg som ger mig vinnartur :) å då blir jag en lycklig ägare till dessa superfina priserna :) Jag tävlar med 4 lotter cissi.lagergren@hotmail.com kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tävlar med en lott. Den mössan vill jag hemskt gärna ha :D
    sussic@msn.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Gjort allt så... 4 lotter tävlar jag med.
    carinahelen.andersson@spray.se

    SvaraRadera
  6. Ååå älskar mössan å väskan. Hoppas på tur. Gjort allt så jag deltar med fyra lotter. Matilda-svensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Tävlar med tre lotter.
    Och hoppas att det är min tur denna gång :-)
    kat_gust@hotmail.com
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Jag tävlar med tre lotter och ser fram emot att vinna mössan framförallt ;) Borg.maria@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar med fyra lotter, håller tummarna nu ;)
    martina_and@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Är självklart med och tävlar med 4 lotter!:)
    //chanette.buchel@partillebo.se

    SvaraRadera
  11. 4 LOTTER
    Helene Ljungberg
    MAIL: englan1975@passagen.se

    Tack o hej :)

    SvaraRadera
  12. Coolt! Deltar med 1 lott:-) jonnastorck@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med. 1 lott.
    Martina_Holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med och tävlar med 3 lotter :)
    Fröken klipp var en sluten grupp men gick med där!

    emma.cedergren@hotmail.com

    Jättebra tävling! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  15. Men jag DÖÖÖR så snygga!!! Efter som jag MER än gärna vill vinna dessa godingar så deltar jag med 4 lotter!!! Kram

    SvaraRadera
  16. Min tur nu!! 4 lotter deltar jag med.
    lenajohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh vilken snygg mössa....Deltar med 3 lotter.
    miaka2@spray.se
    Kram Mia

    SvaraRadera
  18. 4 lotter!
    kentbettan@yahoo.se

    Vore toppen då jag just nu är sjuk...

    SvaraRadera
  19. Deltar all in med 4 lotter! :-) hassinenlina@hotmail.com Kram!

    SvaraRadera
  20. En lott här!!
    Kram lotta

    l8ttaa@gmail.com

    SvaraRadera
  21. 4 lotter, tack.
    Sitter nu och håller tummarna :)

    camilla nordgren

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med o tävla med 4 lotter..
    Fridamagnusson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Där såg jag minsann nåt jag gillade! ;) tävlar gärna med fyra lotter!
    Mharelene@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Det blev fyra lotter för mig!
    brevtillfrida@gmail.com
    /Frida U

    SvaraRadera
  25. Är med och tävlar med 4a lotter :) !
    believe_a89@hotmail.com

    // Jennie A

    SvaraRadera
  26. Deltar gärna med tre lotter och håller tummarna på att jag vinner så klart!!
    Kramar Marie
    hurtigmarie@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. en lott!
    mikaela.sundo@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Hallå
    4 lotter till mig
    beatrice.ak@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Deltar med fyra lotter. Här har gillats och delats!

    SvaraRadera
  30. Deltar med tre lotter och mössan.
    christina_strom@hotmail.com
    Kram Madde

    SvaraRadera
  31. Klart som tusan att jag vill vara med!!!
    4st lotter blev det idag.
    Malin.d.andersson@telia.com

    Tjingeling

    SvaraRadera
  32. 4 lotter deltar jag med. Tror min sambo skulle uppskatta att få detta;-))
    tottosson65@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Funderar på att be Li tävla åt mig så jag vinner=) Får väl försöka själv iaf...heja mig!!
    lokamelon@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde visst skriva två lotter på mig=)

      Radera
  34. Lite nya prylar skulle sitta fint deltar med fyra lotter miazeed@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Tjohooo! deltar med 3 lotter:)

    annica_wahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Tävlar med två lotter bara men jösses sicken snygg mössa !! Hade passat mig som handen i handsken...eller huvet i mössan !
    karre75@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag vill tävla med... Behöver ny väska...
    Tävlar med 4 lotter och håller tummarna....

    SvaraRadera
  38. Tävlar.

    OCH eftersom jag har sjukt mycket tur så satsar jag EN lott!

    Hehe

    SvaraRadera
  39. Jag vill absolut vara med med en liten lott, fantastisk tävling med allt man behöver!

    maria.mammaz@gmail.com

    SvaraRadera
  40. En lott! Mitt hår behöver torrschampoo! :)

    SvaraRadera
  41. Tredje försöket att lämna en kommentar, jag kör hårt från början, fyra lotter vill jag ha! Min mailadress är: asa.nyberg79@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Oj va många som tävlar.... men jag vill va me... 1 lott tack!

    SvaraRadera
  43. Hej !
    Jag är med och tävlar med 4a lotter
    / Grannen Carina

    SvaraRadera
  44. Oj glömde mail adressen . carina_andreasen_@hotmail.com
    //Carina À

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar med 3 lotter , gick inte att gilla en sida.... så jag får väl nja mig med tre!!

    SvaraRadera
  46. Ja visst emailen!! Guuud så slut!!
    691martinsson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag deltar med en lott och hoppas på turen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!