tisdag 8 januari 2013

Sockerhoran och PMS kärringen på besök...

Är så fruktansvärt sugen på allt, verkligen ALLT!!!
Både sockerhoran och PMS kärringen är på besök ikväll och jag lovar att dom inte är nådiga för min stackars familj...
Jag har varit duktig i 2 dagar, inget onyttig genom munnen och de ska jag fan fortsätta med!!!
Men bajs rent ut sagt, fy fasen för att ha detta sug som bor i min kropp just nu...:(
Det är inte bara sug efter socker, nej utan på mat oxå, skulle lätt kunna sätta i mej en hel ko utan att blinka;)
Nu ska jag gå och lägga mej och drömma att jag ligger i en stor pool fylld med smält choklad;)
Jag ska dricka det samtidigt som jag plaskar runt där!!! *mums*
PMS är heller inget roligt att ha, jag lovar er... Jag känner mej som gris och har funderingar värre än ett psykiskologisk knäpp film... Så blir det jämt när jag har PMS så jag börjar vänja mej... Jag började berätta lite om mina tankar för Jonas, han bara skakade i huvudet åt mej och skrattade... Tur att jag kan roa någon med mina knäppa tankar... Ja för så roliga var dom inte så man kunde skratta åt dem, snarare gråta åt dem...
God natt på er alla söta! ❤
By the Way... De låter som om jag äter socker och skit varje dag annars, men nej så är inte fallet!;)

6 kommentarer:

  1. Måste vara samma som är på besök här. Dööör snart utan socker. Har tittat på allt möjligt i skafferiet ikväll dock bara tittat än så länge...

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en stor fet pizza.

    SvaraRadera
  3. Du klarar det! Håll dig nu när du varit så duktig!!!! Heja heja!

    Ja, man ska fasen inte uttala alla sina tankar, då hamnar man nog på hispan... Hahahaha!

    Kram sötis!

    SvaraRadera
  4. Rostade mandlar, ost, oliver! Tryck i dig av sånt men skit i sockret.
    Dumpa sockerhoran omedelbums ;-)
    Jag har inget som helst sockersug och det är så jäkla skönt nu!

    Kram på dig fining

    SvaraRadera
  5. sätt upp en målbild av dig själv på kylskåpet, då ser du den varje gång du vill nalla ngt ;)

    SvaraRadera
  6. Det där med PMS låter inget vidare, jag har aldrig haft de besvären..
    Skönt,
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!