tisdag 15 januari 2013

Ännu lite mer naket...

Jag vet att jag visade upp en halvnaken bild på min tjocka kropp för några veckor sedan.. Men jag visade ju "bara" en sida av mej, vilket inte var den värsta sidan... Nej för den värsta sidan är från sidan och just nu ser det ut som om jag är gravid...
Hua va jag hatar min mage...
Jag vet att jag kommer att få en gnutta ångest för att jag nu kommer att visa upp min kropp för er... Liksom här står jag naken och det är precis så här jag ser ut just nu... *biter mej själv i läppen och dör en smula av nervositet* Men detta gör mej jäkligt peppad att få en snyggare kropp!!
Så här ser jag ut just idag från mina 3 sidor... Och ja jag bjussade visst på ett leende, för sån är jag;-)
Alltså jag vill verkligen INTE se ut så här... Det hänger och slänger överallt på min arma kropp... Röven är plattare än ett dasslock. Magen putar ut som värsta ölmagenoch och brösten... Ja vad säger man om dom ursugna halvtomma pungkulorna? Nej jag finner inga ord... Bara att inse att ag har en kropp som en gammal lastbilschaffis... Stor mage och liten rumpa;-)
Dessa bilder är min STORA morot för att jag ska bygga en ny kropp... Eller ja bygga och bygga. Träna upp den så att den ser lite gladare och piggare ut och inte så hängig och ledsen som den just nu gör..
Jag ångrar nästan ihjäl mej att jag inte tog såna här "nakenkort i våras när jag var som mest tränad och vägde som minst.... Då hade jag ju kunnat jämföra...
Men nu ska vi jämföra om 4 månader. Då har jag bestämt att jag ska visa upp en ny lite gladare kropp som ler och är lite mer fast och inte som nu som ser ledsen ut och det bara hänger och bullar sig överallt...
Ja ja jag vet att ni blir trött på mitt viktsnack och uppgång och nedgång... Jag blir själv så jäkla trött på mej själv som gör så här mot min kropp, som en jäkla jojo upp och ner... *suuuuuck*
Dessa bilder ska jag prina ut imorgon och hänga upp på kylskåpet och varje gång jag är sugen på något och ska öppna kylskåpsdörren så ser jag min hängiga och ledsna kropp och då tar jag inget... Bra va?!;-) *pepp*pepp*pepp*
Jag har ju varit snäll mot min kropp sedan efter nyår och vet ni vad? Jag och min kropp mår såååå mycket bättre av sund kost och härlig träning!
Beatch 2013 here i come!;-) I år tänker jag INTE stå i vassen! Fast de har jag i och för sig aldrig gjort förr heller, även när jag vägde 20 kilo mer än jag gör idag eller när jag vägde 6 kilo mindre;-)
Läste i en artikel att just sömrubbningar och stress gör att det så mycket svårare för kroppen att bli av med fett och att bygga muskler... Om man säger så, jo jag märker det... Sömnen är just nu KATASTROF... Ca 5 timmar per natt är inte alls bra. Mitt mål för 2013 är ju att få ihop minst 8 timmar per natt... Hmm, kanske bäst att försöka få till ett av alla mina mål för 2013 och gå och lägga mej, typ nu... Och stressen ja.. Äsch den tar vi hand om en annan dag;-)

15 kommentarer:

  1. när jag tittar på dig, ser jag mig själv. och när jag tittar mig omkring i omklädningsrummet på badet/gymmet, så ser jag fler som dig och mig. varför varför är det så himla svårt att vara nöjd med den kroppen man har? för att man ser alla dessa smala fotoretuscherade pinnsmala modellerna som aldrig ens varit gravida??

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vara i din form nu, men det är en lång väg innan jag når dit.

    SvaraRadera
  3. Är så imponerad av dig. Du bjuder på dig själv, gömmer sig inte bakom en fasad. Rak och ärlig är du.
    Vill också vara som du...

    SvaraRadera
  4. Du behöver då inte gömma dej i vassen!

    SvaraRadera
  5. Modigt gjort! :)
    Klart du klara dina mål.

    SvaraRadera
  6. Finaste Karro!
    Klart du fixar ditt mål - du är en tjej med jävlaranamma!
    Och du har visat att din välja är av stål.

    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker inte alls att du ser gravid ut, jag ser en vacker kvinna!
    Du är fin!

    SvaraRadera
  8. Åh vad du är modig! Go girl! Jättefina bilder!

    Kram
    Annica

    SvaraRadera
  9. Jag tycker inte du ser så hemsk ut alls! Jag ser värre ut, breda höfter och lår med celluliter på rumpan och längst upp vid låren. Har ångest att visa mig på badhuset och på stranden har jag inte visat mig på många år. Så i mina ögon är du jättefin.

    SvaraRadera
  10. Vad gör en bullig mage med ett sånt fint leende och ansikte ?!!? :o

    Lycka till och sänd över lite inspiration till mig om det blir över !!!
    Jag måste ha sämst karaktär i hela Sverige..

    SvaraRadera
  11. Håller med - du är fin som du är. Sen är man ju aldrig (?) nöjd med sig själv eller? Jo, ibland men sen rätt vad det är så händer nåt och då är det bara fel igen :-) Lovar att peppa dig att nå dina mål, det är alltid lättare när fler vet om att man kämpar. Jag har mina som jag vill nå så vi kan gärna byta lite peptalk ;-) Men du... SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!

    SvaraRadera
  12. Heja dig! Och mig! ;) Vi är grymma som vågar visa upp oss så inför tusentals läsare. :) Och visst är det bra att hänga ut sig själv så här, för då kommer man bannemej inte undan! :) Kämpa på, du kommer klara det! Precis som du gjort tidigare. :) Kramar från Broström. http://somenoppenblogg.wordpress.com

    (Vet inte varför det inte går att kommentera med namn och webbadress som vanligt från iPaden?)

    SvaraRadera
  13. du ser ut som mig.... fast jag tycker det hänger lite mer över troskanten på mig :( men jag har börjat träna på gym några gånger i veckan så hoppas det kommer att försvinna :)

    SvaraRadera
  14. F**n vad skön du är ...!
    - och du, klart vi är snygga & slimmade tills i sommar, bara vi ger oss f**n på det... själv hinner jag inte ens med bloggen just nu, orkar inte - har de senaste 10 dagarna (var ledig söndag, så den räknas inte) jobbat sisådär 107 timmar... *phu*
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!