tisdag 8 januari 2013

För 3 år sedan...

Såg jag ut så här. Jag hade precis gått in i V32 och nu var det "bara" några veckor kvar innan vi skulle få träffa våran blivande 3:a!
Jag var stor som ett hus och la på mej ett kilo i veckan ungefär;-)
Jag drömde inatt att jag fick ett plus på stickan! Chockad vaknade jag och det var en skräckblandad förtjusning jag kände när jag vaknade... Det tog ett tag innan jag fattade att inte fallet var så utan att det bara var en dröm;-)
När jag går här och jobbar på jobbet så slåss tankarna inuti mitt huvud. Den ena tanken är ibland knasigare än den andra och den andra tanken är bättre än bäst;-)
Jag kom att tänka på att där jag är idag med min kropp, där har jag inte varit på över 9 år... Missfall  feb-04, gravid med Douglas juni -04, gravid med juli -07, gravid med Fabian juni -09... Så här länge utan att jag har gått med någon annan i min kropp, har jag alltså inte gått på 9 år...
För 3 år sedan var längtan STOR efter den lilla människan som bodde i min mage! Idag tror jag mest att Douglas skulle vilja stoppa in Fabian i min mage igen;-) Jo för han terroristerar ständigt storebror och gör inte alls som han säger;-)
När jag ser detta kortet så vill jag ännu en gång stoppa tiden... Guuud va det går fort, titta så liten Douglas var....

2 kommentarer:

  1. Härlig bild Karro!
    Jag älskar att se tillbaka på gamla bilder :-)
    Hoppas att du har en fortsatt bra dag på jobb.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Den här veckan går jag in i vecka 33, tror jag, har inte lika stor koll på veckorna som för nummer ett. Jag väntar nu nummer tre. Det är en spännande tid. Du har inte kollat om det var en sanndröm? :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!