onsdag 9 januari 2013

Vänner....

Jag har vänner och så har jag vänner... Nära vänner, underbara vänner, vänner som jag inte behöver prata med varje dag, men som ändå alltid finns där för mej, långt ifrån vänner, och "ytliga" vänner...
Jag har olika sortes vänner. Verkligen olika. Några är på ett sätt och andra på ett helt annat sätt... Jag har lagomt mycket vänner, en handfull med nära vänner. Alltså nära, riktigt nära. Såna som känner mej utan och innan till. Som jag kan gråta med, som jag kan ventilera med, som jag kan skratta med, som jag kan vara mej själv med, som jag kan diskutera med och som jag till och med kan bli osamas med om det skulle vara så;-)
Dessa vänner är sååå betydelsefulla och vår vänskapsrelation är nästan som ett förhållande!
Sedan har jag andra vänner, vänner som alltid finns där för mej fast på ett annat sätt. Såna som jag umgås med för att jag gillar dem (och dom gillar mej förstås, hoppas jag iallafall;-)), men som jag kanske inte berättar allt för. Vi kanske inte vänder ut och in på allt, som jag gör med mina allra närmaste vänner!
I och för sig är jag ju en sån persson som vänder ut och in på det mesta och delar med mej av allt och hela livet, så det kanske bara är vissa av mina vänner som inte orkar med mitt prat;-)
Jag har hellre få och nära vänner, än många och "ytliga" vänner....
Livet utan mina vänner vore som att äta en korv utan bröd;-) Mina underbara vänner finns alltid för mej, alltid!
TVÅ av mina allraste käraste vänner är dessa snygga varelser, Veronica och Hanna!! Aj löööv ju girls!!
Så här snygga var vi på nyårsafton, tripp trapp trull!!!

Alla ni andra fina vänner, ni vet vilka ni är fast att ni inte är med på bild!! Aj löööv er oxå, massor! *pussar er mjukt på munnen*

4 kommentarer:

  1. vänner är bland det bästa i livet :)

    SvaraRadera
  2. Precis så är det för mig också. Fast jag äter ju hellre korven utan bröd iofs ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha du är för rolig! Det är första gången jag hör någon jämföra vänskap med korv o bröd.. Hahahahaha
    Kram på dej

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!