måndag 14 januari 2013

Lite ego så här på måndagsmorgonen!

Igår fick jag ett gäng med bilder från söta Maria som hon tog på mej och Fabian strax innan jul! Jag ställde ju upp som "fotomodell" för hennes fina smycken och kläder, som ni för övrigt kan köpa HÄR!
Så nu är jag lite ego (som vanligt;-)) och visar upp några av de vackra bilderna som Maria tog på oss! Ja för visst får man tycka att bilder på sig själv är vackra utan att man är allt för ego? Och nej, jag är inte den typen av människa som går omkring här på vår runda jord och vet tror att jag är snygg...;-) Och det gäller att passa på att visa upp sig när man känner sig fin, för just fin är det som jagINTE är idag... Svälld, påsig under ögonen och blek...
Den här bilden blev en av mina stora favoriter! Jag ser så lugn och harmonisk ut där jag sitter och klinkar på pianot! Men jag lovar er att det var allt annat än harmoniskt där framför kameran med 2 ungar hängandes och klängandes i benen och med deras små händer som oxå så klart ville klinka på de fina pianot... Efter dessa bilder så droppade svetten från min panna vill jag lova er;-)
Så där ja, de var dom sista ego bilderna på mej! Hoppas att ni inte tröttnade;-) *fnissar lite halvnervöst*
Fabians blivande jobb i framtiden får nog bli fotomodell;-)! Han älskar att stå framför kameran och så fort den ryker fram här hemma så flinar han upp sig och lyser som en sol!
Älskar dessa bilder på honom och de två i mitten är mina absoluta favoriter som jag nog ska förstora upp på honom för att dom är sååå bra! Älskar hans små röda naglar på händerna och fötterna!;-)
Här blev han visst en smula arg (som vanligt) Eller så blev han lite generad!? Kläderna som han bär finns oxå i shoppen på by airaM
Tror nog att dessa byxor ska få flytta hem till Fabians garderob! (Japp för det gäller ju att passa på nu innan mitt shoppingförbud börjar gälla i 2 månader;-))

9 kommentarer:

  1. Fina bilder. Vill också komma i form som du!

    SvaraRadera
  2. Du är ju så himla söt!
    Klart du ska visa upp dig och vara stolt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. WOW Vilken Pingla!
    Du är super snygg o vacker!!!

    Kram
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  4. Klart man ska trotsa den där Jante och visa upp det man vill och tycker om. Jättefina bilder och det vid pianot är verkligen nåt extra :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder.. som vanligt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Smyckena ser fina ut och fotona blev ju bra!

    SvaraRadera
  7. du är jättevacker! (jag läser ikapp lite ;))

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder! Ni är så fina! Kul att få göra en sån här grej med barnen, trots svettpärlor =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!