onsdag 16 januari 2013

Jag är så stolt!


I helgen bestämde sig Fabian för att bli blöjfri! Eller kanske ska jag säga att VI bestämde att han skulle bli stor och skippa blöjan!
Jonas och Fabian satt i lördags och tittat i en leksakstidning och Fabian ville ha en STOOOR traktor! Då kom Jonas på det bästa knepet. Vi mutar! Sagt och gjort. Fabian slutar med blöjorna och blir han torr så får han den STOOORA traktorn som han så gärna vill ha!
Idag är han inne på sin 4 dag som torr och jag är såååå stolt över honom!
Igår på förskolan hade det "råkat" hända en olycka 3 gånger, men aldrig hemma. Men jag tror han är så inne i sin lek, att han glömmer bort att säga till att gå på toaletten när han är på förskolan!
Nu har vi inte längre något blöjbarn... Det både känns bra och inte på något sett...
Till helgen är det vi som åker in till stan och köper den där STOORA traktorn till Fabian som han så gärna vill ha!
Jag älskar mutor! *fniss* Muta får man alltid göra, glöm inte det!;-)

6 kommentarer:

  1. duktig :) det är som skönt där dom blir blöjfria :)

    SvaraRadera
  2. Det är världens bästa grej- mutor.

    Grattis. Inga blöjdbarn... En epok har passerat... !

    SvaraRadera
  3. Kanon ju duktig kille:) Hur många år är han? Jag börjar fundera på när min Valter ska sluta!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Då var det dags att fixa hem en leksakstidninh då och börja muta :) Härligt jobbat av Fabian :)

    SvaraRadera
  5. Å duktig grabb du har!!
    Tips på flera mutor - www.trendville.se har coola kläder för tuffa barn!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!