tisdag 2 november 2010

Tant röd....

Jag har fortfarande inte fått tillbaka tant röd... Det känns som om hon har varit och knackat på vid ett flertal tillfällen i både hormonerna och magen... Det är ju trots allt 8 månader sedan jag fick Fabian så det borde ju vara tajm för tanten att komma nu? Eter de andra två så har den kommit typ 4 månader efter...
Jag har väl aldrig önskat henne på besök. Men just nu gör jag det för jag känner att min kropp inte alls mår bra. Hormonerna är utanpå kroppen och springer och jag kan liksom inte alls styra över dom... Magen ger ifrån sig mensvärk liknande känslor flera gånger om dagen och det gör bara såååå ont.Tror givetvis att tanten kommer då, men nej då:-( För kommer tant röd på besök så kommer jag att tappa några kilo, det vet jag.... Allt är tant röds fel just nu. Jäkla kärring varför gör hon så här just nu, är det inte bara att komma in utan att bara stå där utanför och knacka på hela tiden:-(
Humöret blev ju inte bättre när jag öppnade min mail och hade fått ett väldigt dumt sådant. Hormonerna gjorde sig ett spratt och hade jag haft den människa som skrev mailet framför mej så vet jag inte hur jag hade betett mej... Inte lugn och harmonisk iallafall;-)
Borde kanske boka min efterkontroll nu, kanske på tiden;-) För gör jag det så kanske de kan få tant röd att komma tillbaka i min kropp igen!!

2 kommentarer:

  1. Får verkligen hoppas att hon kommer snart nu då!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Din stackare! Och jag som blev urarg när min cp-mens kom tillbaka, bara sex veckor efter båda ungarna.
    Aldrig blir det bra :)

    Snart så! Kommer du att klaga en gång i månaden ;)

    Kram på dej!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!