onsdag 24 november 2010

Överraskning del 2!

Jag har fortfarande inte en susning om vad som händer på lördag, eller vart vi ska. Jag har bara fått reda på att jag ska vara klar klockan 8:00 och att jag inte ska sova borta. Jag har verkligen försökt dragit ut massa information, men utan resultat. Igår kvälls sa Jonas att jag skulle sättas på tåget upp till Kiruna alldes själv och hem igen;-) Ha ha han är rolig han... Jag tror att vi ska åka till Ullared, eller så ska vi på SPA?! Åhh vad jag vill att de ska vara lördag morgon nu så att jag får reda på vad som ska hända! Även om vi "bara" ska åka och bada på något badhus så räcker det för mej, det har ju ändå varit en överraskning och de är ju det som är själva grejen!!
Han kan min man, eller jag menar sambo. Han brukar göra såna här små överraskningar till mej och jag bara ällllskar det! Hmm, förresten vi kanske ska på bröllopsmässa?! Eller nej de tror jag nog inte förresten. Han har ju inte friat ännu...;-)

1 kommentar:

  1. Men det kanske han gör på lördag ;-) Friar alltså :-)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!