fredag 5 november 2010

Huvudvärk och shopping....

Ska strax svira om för kvällens fest. Eller tycker ni att jag kan gå så här?;-) Statusen för tillfället är inte så bra. Huvudvärk så det känns som om huvudet ska trilla va kroppen. Knaprar alvedon och dricker vatten. Värken har nu en timme på sig att försvinna innan jag ska infinna mej hos finaste Hanna!!
Vi tog en sväng i affärerna nu på eftermiddagen. Summan av det kan jag bara säga kaos... Herregud vad folk det var överallt och alla handlade sååå mycket. Och barnen var tjuriga och jag hade huvudvärk, så ja den kombinationen är inget jag kan rekommendera..;-)

Nähä dax för omsvirning i ev nya kläder. Tog mej en sväng förbi hos min käre svåger i hans klädes affär och fick som vanligt med mej en påse hem... Vi får väl se om något passar på min kropp;-)!?

Ha en superbra fredags kväll!!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!