måndag 29 november 2010

Rygg bortskänkes...

Jag vet att jag inte borde klaga för det är alltid någon annan som har det värre. Men nu har jag verkligen ont:-( Värken sitter mellan skuldrorna och den vägrar ge med sig. De enda som har hjälpt är piller, träning och massage.... När jag vaknade upp upp imorse så hade värken förflyttat sig ner mot armen och jag har haft en tandvärks känsla där hela dagen:-( Jonas påstår att de buktar ut på ett ställe på min ryggg. Har ju varit hos kiropraktorn för några veckor sedan, men tror att jag nu ska prova på massage nu. Mitt humör påverkas så av att jag har ont, är ingen god mor och sambo just nu...:-(
Träning är faktiskt den bästa medicinen, men idag hjälpte de inte alls att träna. Snarare tvärt imot, har nästan mer ont nu:-( Så är det någon som vill ha en kass rygg är det bara att komma o hämta den här hemma för att den är väldigt mycket gratis just nu...
Guuud va jag tycker synd om mej själv idag, men de få man faktiskt göra ibland;-)!!

5 kommentarer:

  1. förstår dig,det är hemskt att ha ont,jag har ju åxå problem med ryggen.Hade ju korsett i 6 år för scolios.Är ju fortfarande sne å ha problem men det var värre när barnen var små,ha tänkt på det att den är mycket bättre nu när man inte bär på dom.Kan ju tänka mig att du bär kanske både Fabian å Alfred en hel del.Jag går ju hos Marie,typ va 8:e vecka,hon är sååå himla bra,hon tar verkligen sig tid att känna vad det sitter å knådar på.Ring å beställ tid nu,det kommer inte att gå över av sig själv.Lycka till vännen.Kram Sara

    SvaraRadera
  2. SV: Choklad & chiliglöggen som vi drack var alkofri, dvs du kan köpa den i vanliga mataffären :) Testa den, den är riktigt yummy :)

    Hoppas ryggen bättrar sig snart. Skitjobbigt med ryggont!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Precis där jag också har problem. För mej har det blivit bättre med flera besök hos kiropraktorn och också med några vridövningar som han gav mej att göra varje dag. Det blir ju spänningar som sitter där och måste arbetas med för att få det bättre.

    SvaraRadera
  4. Krya på dig och din onda rygg!
    Hoppas att det snart går över.
    Värme brukar hjälpa mig, så värmedyna eller kanske en riskudde?
    Kram
    K

    SvaraRadera
  5. Jag tror på en kombination mellan step och styrketräning! Vi behöver stärka våra ryggar, för den ska ju orka ett tag till! ;)
    Har också ont där du beskriver och jag är övertygad om att det är muskler som saknas, hos mig iaf!
    Hoppas du snart mår bättre!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!