lördag 13 november 2010

Besviken....

Ikväll ska vi på maskerad och jag har beställt grejer på nätet men inte fått dem ännu. Jag hade skickat efter grejer och tänkt vara Marge... Men nu är jag sååå besviken för att grejerna har ännu inte kommit:-( Så nu är det ändrade planer och jag har som tur är en back up! Men jag är fortfarande på jakt efter lite grejer... Tur att man är ute i så god tid jämt;-) Men de blir vad de blir, de viktigaste är ju ändå att jag tar med mitt bästa party humör dit;-)!

4 kommentarer:

  1. Vad synd när det inte blir som man har planerat, hoppas du blir fin ändå! Marge var ju annars en himla bra idé!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åååå attans! Hade velat se dej som Marge! Lova att du klär ut dej sen när grejjerna kommer och lägger ut en bild! :)

    SvaraRadera
  3. Bästa partyhumöret kan räcka långt!:) Men visst hade det vara kul att se dej som Marge!!! hoppas du blir bjuden på maskerad snart igen!!!:)

    SvaraRadera
  4. Halkade in på ett bananskal här.
    Vilken trevlig blogg du har!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!