onsdag 17 november 2010

Shopping!!

Den som säger att de är tråkigt att shoppa den ljuger... För de finns inget som man kan må bättre av än att få shoppa, låta pengarna försvinna från bankortet och man bara känner sig helt lyrisk när man går och håller i sina påsar med de väl investerade kläderna! Just nu så skulle jag behöva piggas upp med en rejäl shoppingtur, både kläder och heminredning. Önskade att jag hade obegränsat med pengar på kontot som jag bara kunde få sätta sprätt på och få köpa mej precis vad jag ville. Att inte behöva tänka efter en enda sekund utan bara köpa alla skorna som jag sucktat efter och de där extremt snygga byxorna som jag så gärna vill ha......

Jag behöver inte handla märkeskläder för att må bra, nej jag är så glad och lycklig att de finns vero moda, lindex, H&M och kaphal med bra priser och snygga kläder!

Köpte denna klänningen för några veckor sedan... Dö snygg i affären och på expediten! Nu hänger den där och samlar damm och även självförtroende att våga bära den långa klänningen... Är inte riktigt säker på att den passar min nuvarande kropp så bra?? Men den får hänga i garderoben tills jag blivit varm i kläderna och vågar sätta på mej den;-)! De kan ju vara så att när jag väl vågar ha den, ja då är den helt plötsligt omodern..;-)

4 kommentarer:

  1. Älskar shopping. Både lite lyxigare och fyndshopping. Imorgon blir det fyndshopping, närmare bestämt Ullared!! hehe!

    Cool blogg förresten!

    SvaraRadera
  2. Snygg klänning, den kan jag låna nån gång.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  3. Tror den där klänningen är skitsnygg på dig!

    SvaraRadera
  4. Inte för att påpeka nåt om din figur men såna där slim-fit underkläder är nog inte så dumma, såg att de hade rea på såna på ellos så jag ska beställa. Tros- & BH valkarna kanske kan utjämnas lite iaf...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!