onsdag 3 november 2010

Inte bra.....

Att ett enda mail kan få en att må så här:
  • Arg
  • Ledsen
  • Besviken
  • Kränkt
  • Förbannad
  • Tjurig
  • Överkörd
  • Nertrampad
  • Irriterad
  • Sur
  • Eneriglös
  • Missuppfattad

Jag är ingen människa som går omkring och är långsint och arg, utan oftast är en mycket positiv och glad människa. Men när man ställer upp och ger en massa tid och energi av sig själv och sedan bara får tillbaka en massa skit, ja då ledsnar man och det tar alldels för mycket på krafterna:-(

Imorgon ska jag försöka att lämna detta bakom mej och gå vidare. Ingen ska få trampa på mej, för det är jag alldes för bra för!!!

8 kommentarer:

  1. En vild gissning...

    Kan det vara från en Traderakund?

    Jag är mycket noggrann när jag säljer med titt som tätt får jag märkliga klagomål och då känner jag oftast som ovan. F*n vad jag hatar folk ibland!! *ops*

    SvaraRadera
  2. Har råkat snubbla in på din blogg och tycker den är jättebra! Roliga vardagstankar, roliga bilder och roliga tips, helt enkelt en blogg där det händer lite. Hoppas detta kan göra dig på lite bättre humör :) Kram Helena

    SvaraRadera
  3. usch hoppas att det löser sig och att du kan skaka av dig alla de hemska känslorna! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det löser sig. Många kramar och pussar härifrån

    SvaraRadera
  5. Massor med stora kramar till dig!!! Vi är så många andra som värdesätter och uppskattar dig, det vet du! kraaaamar!

    SvaraRadera
  6. Jag känner likadant. Har oxå försökt att skaka av mig det, men går ändå och retar upp mig på dagarna =(. M tycker att det nu är över och att vi bara ska strunta i det och gå vidare, men det är inte alltid så lätt =(. Såg att hon ska till A idag, så man kan ju gissa sig till vad de kommer att prata om ....grrr....blir såååå irriterad. Men, men, det ska bli spännande att se hur de ska lösa det i januari ;-) Vi är på din sida i alla fall och vi vet ju att det inte är några av "våra" barn som "klagat". STOR KRAM//E

    SvaraRadera
  7. Men vad är det för mail du får? :(
    Hoppas att det löser sig och att det snart känns bättre! <3

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!