fredag 26 november 2010

Dagens tips!

Mitt hem luktar så gott så jag skulle kunna lägga mej ner och slika golven. Jag har nämligen torkat den med grumme tvättsopa citron!! Jag är helt frälst i denna lukten, köpte en flaska förra helgen och jag har redan använt den i massor;-) Alfred frågade om han fick smaka, då förstår ni hur underbart den luktar!! Skulle vilja att mitt hem luktade så här JÄMT!! Så för er som ännu inte testat denna underbara sopa, gå och köp NUUU!! Ajax har annars varit min stora favorit, men i jämförelse till denna lukt så kan den slänga sig i väggen;-)!!

4 kommentarer:

  1. Aha! Ska genast köpa! Såpa är bäst!

    SvaraRadera
  2. Den har jag använt sen den kom.
    Supergott och nystädat luktar det!
    Trevlig helg!
    Kram Anna S

    SvaraRadera
  3. Kan bara instämma! Grumme får huset att lukta rent!!

    SvaraRadera
  4. Går det att använda på alla typer av golv? Har fått för mig att man bara ska torka med vatten å jag saknar den där rent och städat lukten hemma :-(

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!