torsdag 4 november 2010

Mattprover!

Jo då ibland kan han min man, eller jag menar förstås sambo...;-) Igår kom han hem med mattprover där jag fick välja helt fritt. Vi ska köpa mattor till övervåningen, men trodde inte att han skulle vara så här snabb;-) Men det är svåra att välja mellan en hel hög med fin fina färger?! Kanske en röd? Ceris? Eller svart? Nej det blir nog färgen mullvad! Faktiskt kunde jag hålla mej ifrån den svarta. Testade, klämde och kände och kom fram till att färgen mullvad nog blir bäst i detta hem. (Barn som smutsar ner med snor, välling och spyor;-)) Den är en blandning av jordnära färger och jag förstås lite svart i;-)!! Åh vad jag längtar tills jag får hem "mina" mattor!!

2 kommentarer:

  1. den lila tycker jag du ska satsa på!! var lite wild and crazy. ;)

    SvaraRadera
  2. Åhh vill ha!! Så underbart fina färger!

    Men snart får jag äntligen påbörja mellanbarnets rum :o)

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!