måndag 15 november 2010

Godis, godis, godis...:-(

Jag förstår precis hur en heroist känner när han måste ha sin spruta knark i kroppen, för jag känner precis likadant efter socker... Jag blir tokig på att ha detta socker sug HELA tiden:-( De är verkligen som att vara en knarkare. Men som sagt jag försöker att inte ge kroppen socker på veckorna, men det är ju sååå svårt.

Jag tuggar tuggummi, ja jag vet inte om de är mycket bättre. Magen bli upplåst och gaserna vill gärna komma ut mer än vad jag själv vill... Tänk om man kunde uppfinna ett helt sockerfritt godis, som man kunde äta hur mycket man ville utan en massa hemska tillsattser i och utan att man blev tjock som en gris av...

Mmm tänk att få sätta tänderna i en god marabou mjölkchoklad nu...
Nackdelen med detta sug gör ju att man blir sugen på allt annat istället. Men jag står imot, ja iallafall idag...*suck*

(Jag har fått dille på att göra om alla mina bilder på picnik.com, så därför är alla bilder omgjorda;-) Så pröva ni med, det är superlätt och beroendeframkallande. Så ni besöker sidan på egen risk;-))

6 kommentarer:

  1. Jag har också varit där faktiskt.
    Men jag valde att äta GI/LCHF kost ett tag tills mitt sockersug försvann. Sedan gick jag över till Viktväktarna. Men lätt är det inte!

    SvaraRadera
  2. Jag är likadan, en sockermissbrukare utan dess like. Som en sockerhora faktiskt. Måste ha, måste ha!!!

    Trist som sjutton, och väldigt orättvist att det finns människor som inte ens gillar typ lösgodis och sånt. Jo, det är sant, det finns såna människor har jag hört :D

    Mitt sockersug försvinner dessutom inte, vilka dieter jag än går på eller vad jag än gör.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. nej fy fan vad svårt det är, det är så man blir äcklad av sig själv när man hela tiden faller för frestelsen!

    SvaraRadera
  4. Mmmm...arabou....
    Suck, önskar att jag inte skulle tänka så mycket på det jag heller...
    Men godis är tyvärr ett knark här också, så du är inte ensam om att känna så här...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men vaaaa faaaaan nu gjorde du ju mig sugen på choklad... Tänk dig en god... Faaaaaaaaan Karro ;) hihi..

    SvaraRadera
  6. Ja sockermissbrukar var det ja.. det är hemskt!

    Jag väntar på en Nikon d700.. den är restad till den 18 november, vågar inte gå in och fråga efter den för varje gång jag gjort det har datumet blivit flyttat! Så just nu lever jag på att den kommer denna vecka.. men säkert inte :(

    Vad är du sugen på då?

    Stor kram!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!