onsdag 13 november 2013

Så galet häftigt, men ändå lite skrämmande på någotvis....

Jag stod i duschen och så bara slog tanken mej... Shit alltså, tänk att lilla jag har i snitt 1500 unika personer som tittar in på min blogg varje dag! Det mina vänner, det är galet häftigt, men ändå lite skrämmande på någotvis.
Ni vet ju typ allt om mej, nästan iallafall;-) Kanske ska jag döpa om äppelblomman till den nakna bloggen. Ja jag skriver ju ganska naket och visar ibland upp mej lite naken (ja förstås då med underkläder) lite då och då;-)
Tänk om man skulle ställa upp 1500 personer framför mej, shit det är mycket folk det!
Jag är jädrit tacksam för att just NI är mina läsare och min STORA dröm är ju att en dag kunna leva på min blogg! Drömma bör man, annars dör man. Men dör gör man ju ändå någon gång i livet, men tja ni fattar...
Alltså det där med skrämmande. Tja ni vet ju allt om mej, men jag vet typ inget om er...
Jag älskar ju detta med att "blotta" mej! Galt kul är det och jag bjuder mer än gärna på mej själv. Men hörrni. Ni är jäkligt kass på att lämna kommentarer, fy på er... Och ja jag vet, blogger suger pungråtta när man försöker kommentera på sin telefon, fy på dom!
Och vill ni så får ni jättegärna gilla Äppelblommans blogg HÄR (om ni nu inte redan har gjort det;-)) Så att ni inte missar mina härliga inlägg varje dag! *hehe*
Ja jag vet att ni ser ända upp i min hjärna. Men det bjuder jag på och det bevisar ju oxå på att det finns något därinne;-)
Och nej jag vet, jag är inte normal, men jag har aldrig påstått det heller...
Och JA ni ser rätt...  Ni ser hur det glittrar så där fint silvrigt längst upp i håret. Det mina vänner, de är mina härliga gråa hårstrån som oxå ville vara med på bild ikväll... Men det är klart som fan. Med dessa huliganungar som jag har så är det väl inte konstigt på att jag blir gråhårig... Ja det är gött när man alltid kan skylla ifrån sig;-)
Kvällens fundering: Blir männens snoppar mindre ju äldre dom blir och pungen längre? Och man får en så kallad pläp (pung längre än pung?) Varför i så fall? *skrattar nästan ihjäl mej åt min mina sjuka funderingar* Varför jag undrar är bara för att vi pratade om detta med pläp på jobbet...;)

6 kommentarer:

  1. Det är super kul, men inte alls konstigt !
    Du är ju en tokhärlig och rolig tjej !! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ha ha du får väl börja mäta Jonas nu och mäta en gång om året framöver. :)

    SvaraRadera
  3. Här kallas det för "switch" när pungen blir längre än snoppen, och det sägs inträffa när männen blir äldre.. Säger som Linnéa, du har ju alla möjligheter att mäta själv och se ;-)

    SvaraRadera
  4. Gillar att du är så öppen och ärlig! Jag är mer privat på min blogg, men det är ju självvalt :) Skulle nog inte våga lämna ut mig så mycket, men jag älskar att du gör det. Du säger det alla tänker men inte vågar säga!
    You rock!
    kram!

    SvaraRadera
  5. Nä... normal verkar ju du direkt inte vara..... men det är ju så många andra så då kan du gott sticka ut lite! ;) Bra är du i allafall! Anna

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har följt dig sedan några månader tillbaka. Råkade komma in på din blogg av en ren slump men det jag fastande för just då var att jag precis gift mig och det var kul att få följa dina bröllopsplaner :) .......kände igen mig i så mycket.

    Jag har sedan fortsatt att läsa för jag tycker din historia med din kropp är inspirerande, alltså att ändra något växa som person och det behöver ju inte handla bara om vikt utan även andra saker i livet.

    Jag gillar också att ta del av dig som mamma. För mig som inte själv har barn är det skönt att se att man kan vara en snygg mamma med energi både till familj men även vänner och andra roliga upptåg :).
    Så fortsätt skriva och va precis som du är och tack för en bra blogg/ Hälsningar Maria

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!