torsdag 28 november 2013

Ändrade planer!



Gårdagens plan var att få fram alla ljusstakar och stjärnor, pynta till advent. Men planerna ändrades när en av mina kollegor ringde och frågade om jag ville följa med på hockey med kunder!
Vad tror ni mitt svar blev? Städa eller gå ut och käka och gå på hockey med 3 män?!;-) Så klart hängde jag med!
Åh heerguuud vilken god mat vi fick! Förrätt marinerade scampi med vitlök och chili och till varmtätt fiskgryta och massor av vitlök!
Jag dog nästan och kom till himlen så där en helt vanlig onsdag!;-)
Jag festade till det med ett glas rött! Alltså heeeerreguuuud va gott! Det glaset var jag verkligen värd;-)!
Sedan var det dags att dra upp på HV71-Örebro! En seeeg och lång match där det inte hände så mycket. HV vann iallafall, tur var kanske det för fridens skull;-)
Som jag skrattade hela kvällen. Skrattade så jag var helt euforisk när jag kom hem och Jonas trodde jag var full! *fniss* Men jag var full av skratt och stank tydligen VITLÖK så han vände sig bort från mej när vi skulle sova...
Idag är jag trött och det känns som om jag fortfarande har avtryck av kudden i ansiktet, trots att jag varit uppe i 3 timmar... Och trots att jag fått 7 timmars sömn!
Och JA kolla platserna, dom bästa sittplatserna man kan ha! Så nära att man nästan kunde vidröra deras hjälmar! Och JA jag var livrädd nästan hela tiden att en puck skulle komma flygandes i luften och såg skräcksenariet framför mej att den skulle hamna på just mej och på min mun och att alla tänder skulle slås ut... Nu hände inget som tur var!;-)

1 kommentar:

  1. Men det kan inte ha varit så långt ifrån som den ena pucken som gick utanför som ni satt...ler... var oxå på matchen...hihi

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!