fredag 29 november 2013

On the road!

Har packat in familjen Tajkon i bilen och nu är vi på väg ner till Varberg! 
Det bubblar så där härligt galet skönt i magen att det äntligen är helg och att vi har en härlig sådan framför oss!
När vi kommer fram släpper vi av grabbarna plus deras 2 kusiner hos morfar och sedan checkar jag, Jonas, min bror Nicke och min svägerska Johanna in på ett av stans hotell! Ska bli ljuvligt gott att få lyxa till det med god mat, sömn en hel natt, hotellfrukost och shopping!
Nu ska jag som passagerare passa på att sova lite så att jag kan vara pigg och glad ikväll!;)
Barnen verkar inte ha en minsta tanke på att sova... Dom tjafsar mest och spelar på telefoner och paddor. Att dom bara orkar hålla ögonen öppna efter en intensiv vecka.... *snark*

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg! NJUT!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad härligt!!! Ååå nu är jag grön av avund! Njuuuuut!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!