tisdag 19 februari 2013

Redo för lite glitter och glamour!

Förra lördagen satt jag och slösurfade runt. Jag hamnade av en liten slump på nelly.com s hemsida (har aldrig i mitt liv handlat där förr...) Just denna dagen var det 100 klänningar för 100 kr stycke. Jag tänkte att ja ja jag kollar väl runt då säkert är det bara skräp kvar.
Men tänk så fel jag hade. Igår kom det hem ett paket med 2 mycket snygga klänningar i och fakturan hamnade på runt 260 pix!
Så här snygg  kommer jag att vara i sommar! Nej så klart inte som på bilden ovan, med sport BH, tränings byxor och röda strumpor.
Nej utan mer så här....
Bildern blev helt kassa. Vet inte riktigt vad som hände? Stackars Douglas han kämpade och kämpade och klickade och klickade på telefonen, men ändå fick han inte riktigt till det.. Jag hade inte hjärta att be honom att ta fler bilder än de där *harkel* 150 bilderna han tog på mej;-) Tänk om några månader, då kan man vara ute och fota såna här bilder i dagsljus och då blir dom sååå mycket bättre!
Denna klänningen var bara så snygg. Skinndetaljer i själva livet som höll pattarna på plats utan BH!;-) "Kjolen" är i en underbar blå färg och som svävar så fint kring mina ben! Denna kommer nog att bli en sommarfavorit på alla cocktailpartyn som jag är bjuden på i sommar *host*
 Min blivande bröllopsklänning kanske? *fniss* Ja vem vet? Nej men nu är jag redo för lite glitter och glamour! Denna satt oxå som en smäck och med glittrigt på brösten och härligt svall nertill!
Även denna utan BH och brösten sitter på plats trots att dom vanligtvis hänger ner till knäna.... Aj säj no more...
Tänk er när jag är brun och fin på min kropp en varm sommarkväll vid havet, på fötterna bruna snygga sandaler, aj im löööv!
Jag har verkligen fyndat och kommer jag att bara använda dessa bara några få gånger, så skit samma. De var ju skrattretande billiga så...;-)
Just nu drömmer jag mej bort från all snö och kyla till en varm och solig strand.. Jag försöker se det positiva med kylan, snön och vintern... Men det är lite svårt just nu... Men jag vet att barnen älskar dessa vintrar så då får väl jag oxå helt enkelt göra det;-)
Så nu kan inbjudningskorten börja strömma in för vårens och sommarens fester!! *fniss* Bjussar ni mej eller?

11 kommentarer:

  1. Oh la la la..riktigt fin i de klänningarna Karro :)

    SvaraRadera
  2. Snyggo!
    Jäklarns vilka snygga ben du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha med tusen blåmärken på;) Men tack, jag suger åt mej!
      Kram K

      Radera
  3. Åhhh...nu blev ju jag vråååålavis!!! Vill också kunna ha klänning...
    Du är ju assnygg redan utan bruna ben och sandaler ♡

    SvaraRadera
  4. Ha ha vilken underbar bild! (Den översta) :) hur snygga du i fina klänningen kunde se ut så : D ♥ //cissi★

    SvaraRadera
  5. Schyssta! Och nästan gratis.:)

    SvaraRadera
  6. underbara klänningar! den med paljetter var min favorit. :)

    SvaraRadera
  7. De var ju jätte fina :D nice, den blå skulle du ju kunna ha på fredag!!!!! Kram H

    SvaraRadera
  8. Attans att man inte visste om det erbjudandet... Men hade väl slutat med att jag gått i personlig konkurs. Fina klänningar du fick tag på! Hälsningar Lina

    SvaraRadera
  9. Jätte fina klänningar satt snyggt på dig kram A

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!