torsdag 21 februari 2013

Nu går det bara utför....

Stod på jobbet och tittade en snabbtitt i spegeln när jag tvättade mina händer och fick till min STORA fasa se fleeeera lååånga hårstrån på min haka... Men shit, vad är det frågan om? Är det så här det är att bli gammal? Nu går det bara utför... *suuuck*
Jag har ju som bekant väääldig hårväxt både här och där (läs på både kropp och knopp) Mustaschen måste vaxas och tas bort en gång i månaden. Men nu hakan oxå? Vad är det frågan om? Börjar det gå utför nu? Hur kommer jag att se ut om 20 år? Som en gammal häxa, med långa grova hårstrån på min haka... (Och med 3 gossebarn som kanske inte vågar säga något till sin trötta, gamla och kanske dåliga syn morsa) Så kommer jag att gå och se förfärlig ut...
Seriöst, tänk nu när solen börjar titta fram, då syns ju hårstråna på hakan ännu mer (om jag nu har missat att få bort några) Och folk kommer ju att undra? Ja jag bryr mej om vad andra tänker och tycker;-)
Att ni ser enda in i min hjärna via näsan på bilden, ja det bjuder jag på. Och att ni ser näshåren, bjuder jag oxå på. Klart att skiten ska växa där oxå... *fräser och spottar* Men det är så där mina näsborrar burras upp när jag blir rädd, arg eller förvånad!;-)
Annars då? Jo tackar som frågar.... Fullt ös medvetslös kan jag nog nästan säga... Jag blev så sur på INGA ikväll så jag sa upp henne! Jäkla kärring att INGET göra här hemma när jag är på jobbet. Allt får jag göra själv. Hon är inte till någon nytta alls. Så jag har så snällt fått städa själv, skitkärring. Anställ aldrig INGA;-)

5 kommentarer:

  1. Du är ju bara för skön,ha ha.Du är inte ensam om att ha hårstrå lite här å där.Puss på dig från Sara S

    SvaraRadera
  2. Ja ibland blir man så där rädd för sig själv och allt som dyker upp på ens kropp !!? Vart kommer allt ifrån ?! Ha d gott !

    SvaraRadera
  3. Du bjuder verkligen på allt och lite till, helt underbart! De är nog därför detta är min favoritblogg :) by the way känner igen mig i inlägget om mamma och pappa....

    SvaraRadera
  4. Värsta roligaste extraknäcket ju:
    Skäggiga damen!
    :)
    Puss på dig tokfia!

    SvaraRadera
  5. Hahaha du är för rolig! Made my day och hoppas för din skull att skägget håller sig borta. ;) Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!