fredag 1 februari 2013

Nu ska skiten ut!

Jag gjorde en kraftansträngning tidigare idag och städare ut bascilluskerna! Bytte i alla sängar, torkade bort skit från borden och slängde in oss i duschen! Nu ska skiten ut från vårt hus!
Jag blev alldels matt efteråt och är fortfarande...
Grabbarna börjar bli piggare, det märks.. De börjar liksom hitta sin rätta position här hemma och tjafs och bråk är åter på tapeten. Så mitt tålamod har verkligen fått sig en törn idag vill jag lova... *suuuuuck*
Innan duschen vill jag lova att mitt hår såg ut som ett smörpaket. Mins faktiskt inte när jag duschade sist? Kanske i tisdags? Eller så var det nog i måndags? Ja jag vet att jag är äcklig. Men är det sjukdom i huset så skiter man faktiskt i varken eller;-)
Jag har klätt upp mej i min finaste outfit fredagskvällen till ära. Eller nähä nu var jag nog lite ironisk...
Efter duschen åkte myskläderna på och leggingsarna drogs upp så långt det bara går! Jag älskar att ha mina leggings uppdragna upp till bröstet;-)!
Jag är verkligen sexig om jag får säga det själv! *asg* Dessutom har jag en stor fet finna mitt mellan ögonen och 2 (!!) stora härliga herpesblåsor som bombarderat min överläpp. Verkligen ursexig...;-)
Ursexig var det jag... Aj sej no more... Men dessa leggings är verkligen sååå ful. Hur i all världen kan man få för sig att sätta fickor på såna här elastiska brallor?
Men byxor ska väl sitta i midjan eller? Och midjan sitter ju mitt på kroppen?;-) Och mjuka och sköna är som och det är ju huvudsaken;-)
Nu ska vi mota bort bascilluskerna ännu mer genom att ta ett glas vin och äta godis! Mums!! Ja man får faktiskt äta godis när man är sjuk!
Dock bad jag min käre sambo att köpa mina favoriter bland lösgodiset. Men käre gud, han har fortfarande inte lärt sig vilket mitt favoritgodis är efter alla våra år tillsammans, hur svårt kan det vara??? Choklad, lakrits, lite surt och lite gott!? Nej han kommer hem med hallonbåtar, gelé hallon och vita sockerbitar... *suuuuck* Jag är väl för fan inte 70 år och har såna som mina favoriter. Nej nästa gång jag ska äta godis ska jag banne mej köpa mitt godis själv så att det blir rätt;-)

8 kommentarer:

  1. Haha! Det där är fanimej illa, Jonas!

    Efter x antal år ska man kunna sånt. (Eller köper han sitt eget favvo-godis.....?) ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni mår ännu bättre nu och att godiset gick ner! Min man har inte heller riktigt koll på vilket smågodis jag föredrar, han vet bara att vi inte gillar samma ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kalle är exakt likadan!! Fast han köper sånna där gröna gelegrodor och de är inte ens ätbara...

    SvaraRadera
  4. Ha ha, vad är det med killar och lösgodis?? Min man är likadan! Ska vi ha gott godis som hela familjen gillar, så ska jag och barnen åka och handla :)

    SvaraRadera
  5. Kram Elin.T glömde jag att skriva :)

    SvaraRadera
  6. Misstaget att låta mannen köpa godis händer inte mer än en gång, jag köper alltid mitt godis själv!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du kan ju vara med i min snyggutmaning med dina "sexiga" men ack så sköna byxor..http://ankboet.blogspot.se/2013/01/snyggankan-ar-jaghur-snygg-ar-du.html
    Min gubbe har de smidigt,jag äter allt godis om jag är tillräckligt sugen =)
    Kramen

    SvaraRadera
  8. Fan va du är cool!Hade aldrig dragit upp tröjan så där.... ;)
    Kram på dig "Frikortskompis" ;)))))))))

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!