torsdag 7 februari 2013

Dagens....

  • ÖNSKAR: en städerska. Tänk va ljuvligt att komma hem på torsdags eftermiddagen efter jobbet och huset är skinande rent, sängkläderna bytt och tvätten ihopvikt!
  • BORDE: duscha... Att det ska vara så svårt att få till den där sköna duschen. Vågar inte berätta när jag duschade sist, för då skulle ni nog sluta läsa min blogg;-) Och nej jag luktar inte, inte än iallafall... *harkel och lite nervöst fniss*
  • KÄNNER: mej harmonisk och lugn i själen!
  • HATAR: Mitt jävla kroppshår... Hur fort kan det egentligen växa?? Blir jag boende på en öde Ö så kommer jag se värre ut än en gorilla och kommer att kunna fläta ihop mushåret med benhåret...
  • VILL: att 2 av mina 3 kids ska somna NU!!
  • BILDAT: en annan uppfattning om en människa som jag bara har "hört" om... Gud hen var ju sååå trevlig och precis som jag!
  • VILL: ha vår.... Är ganska så trött på denna snön nu. Ja ja jag vet, det är bara februari. Men lite sol vore iallafall inte för mycket begärt?
  • ÅNGEST: över att jag inte har tränat på 2 veckor... Vill men orkar inte och har inget jävlar anamma i mej just nu...
  • MÅSTE: tänka ut någon bra födelsedags present till mej själv... Herregud hur svårt kan det vara? Tydligen börjar jag bli gammal när jag inte önskar mej något, iallafall enligt mina barn... *mummel*mummel*
  • HAR: ont i mitt finger som jag lyckades klämma mellan 2 stycken 5 kilos metallbitar...
  • PIRRIG: i magen... Jag vet inte varför? Kanske för att det snart är helg och jag tror minsann att det kommer att bli en bra sådan!
  • ÄR: godissugen och min marabou black saltlakrits skriker som fanken från köket hör jag.. Men nej jag ska inget äta. Men imorgon ska den banne mej sättas tänderna i! *dregglar*
  • SKA: krypa ner och lägga mej på min allra bästa kompis om kvällarna, nämligen spikmattan!
  • HAR: världens bästa familj och vänner! Vad vore jag utan dem? INGET!  ♥
Många känslor, många tankar, många miner, många funderingar, många många många... Så här ser jag ut när jag är lite av alla många saker man kan vara;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!