söndag 17 februari 2013

Made by love....

Alfred är på kalas just nu, badkalas! Och igår när presenten skulle slås in så skulle självklart Alfred själv göra det!
Han knåpade, klistrade, tejpade och la ner sååå mycket kärlek på detta paketet! Stolt som en tupp var han när det var färdigt och som pricken över det berömda i:et satte han på ett fint litet klistermärke med en röd liten boll på! Att pimpa paketen med lite extra is da shit enligt honom själv!;-)
Made by love på detta paket rakt igenom! Och skulle Alfred sälv få välja så skulle han sitta och skapa, klistra, klippa, fixa, knåpa och rita hela dagarna igenom! Det bor nog en liten konstnär i honom. Lik morfar kanske som har den där toutchen för att skap något fint som kommer i hans händer! Den där kreativa ådran som jag aldrig lyckades få...
Denna fina stol fick Fabian av min pappa i julklapp som han hade målat för hand. Jag vill oxå kunna rita och skriva fint! Hade jag kunnat det så hade jag gjort en STOR målning i Fabians rum! Nu får jag nog be någon annan göra det, typ min pappa;-)


3 kommentarer:

  1. Det har nog hoppat över en generation. Elvis är ju oxå konstnärlig.
    Man får väl vara glad att man kan skriva sitt namn nåt sånär läsligt;-))
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken sötnos han är!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!