torsdag 14 februari 2013

Alldeles varm i hjärtat!!

Det är mycket kärlek i luften idag! Eller? ;-) Ännu har det inte "firats" så mycket av alla hjärtans dag! (Jonas du vet väl att det är idag?;-)) Kanske gör vi det, kanske inte?
Jag fick ett mail från anonym nätkärlek och det gjorde min dag fullkomligt! Jag ler med hela ansiktet och är sååå djupt tacksam för dessa ord som jag fått av "någon" där ute i världen!! Tack tacka tack!!!
Ge nätkärlek du oxå, gå bara in HÄR och klicka dej sen vidare och gör någon glad!
Nu tänker jag dela ut mitt eget pris för världens bästa person.
De priset går till DEJ!
 
Dessa underbara ord värmer mitt hjärta idag den 14 februari!
Firar ni alla hjärtans dag? Eller tycker ni det bara är fjantigt och att affärerna bara ska "tjäna" på oss konsumenter? Själv är jag mycket positiv över denna dagen! Kul att det finns såna här dagar mitt i mörkaste februari månad som livar upp lite med rött, rosor och kärlek!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar inte att det behövs en särskild dag för kärleken, men då världen ser ut som den gör och det behövs gillar jag absolut att den finns. :-)

    Sen tycker jag inte om att affärerna slår så stort på den, men i grunden är det bra med en dag för att uppmärksamma de fantastiska människor man har runt sig. :-)

    Så ha en fantastiskt fin alla hjärtans dag, i åminnelse av munken Valentin som gifte par som annars inte blivit gifta... Eller hur det nu var. :-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  2. Jag är kluven till den här dagen.
    Visst är en kärleksdag mysig men jag förstår inte varför vi måste ha en specifik dag att visa kärlek på. Kan vi liksom inte göra det jämt och så där lite spontant..
    Men det är kanske jag som är allmänt negativ. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kan inte påstå att jag är ett fan av denna dag, firar den oftast inte.. kan få ett ryck ibland och köpa hem några hjärtan eller så. Men, fjantigt.. njaeee. Tycker som Anna, hellre spontan kärlek lite då och då <3 Det kan ha att göra med att vi nästan aldrig träffas (jag o maken) ändå pga alla träningar och körningar högt o lågt.
    Men det är såklart upp till var och en!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!