onsdag 27 februari 2013

Bittra jävla människor....

Mitt humör började lugna ner sig en gnutta. Kände mej nästan lite pirrig och glad i själen idag! Men så öppnade jag upp min mail och det gick en kall rysning genom min kropp och jag kände hur det ilskna adrenalinet pumpade ut ur varje liten por på min kropp...
Seriöst vad finns det för bittra jävla människor därute? Att det finns det har jag varit med om mer än en gång... Men att sitta och leta sig runt i min blogg och sen kommentera med ett jävla svar får mej att bli sååå ilsk...
Någon "anonym" (som jag vet precis vem det är, seriöst, tror folk på riktigt att de tror att de kan vara anonyma bara för att man skriver anonymt på en blogg? FEL, fel, fel... Så isy pisy så ni fattar inte... Kanske borde jag hänga ut denna personen här? Nej idag är jag snäll, men kanske inte imorgon... *mohahaha*)
Iallafall så löd kommentaren så här efter att jag hade visat upp en halv bakdel på Fabian när han badade för 2 år sedan ute en skön vårdag... Inte ens ansiktet syntes, bara en naken rygg och en halv rumpa. Seriöst, va fan är det för fel på nakenhet? Alla är väl födda nakna eller? Och tycker denna kossan att liberos blöjreklam oxå är hemsk när de skuttar runt halvnakna? Jag har ALDRIG visat mina barn helt nakna här på bloggen, ALDRIG! Ok lite naken hud, men vill äckelgubbar titta på nakna barn, så kan de ju även göra det på en strand, i badhuset eller vart fan som helst...
Iallafall så löd den så här som jag gick igång på:
Egentligen är du en dumskalle som lägger ut bilder på dina nakna barn. De borde faktiskt få bestämma själva när hela världen ska se deras feta arsle...
 
Dessutom skrev denne "anonyme" något mer fult som jag inte ens vill skriva ut... Men om man ska kommentera så kan man iallafall försöka att stava rätt om man är en sån duktig moralkärring... Jo för orden innan denna bittra människa kommenterade så var det så mycket stavfel så man undrar ju vart dom hästarna var och sprang i den "anonymes" hjärna!

Annars då? Jo jag är trött på skvallriga människor. Människor som sluter sig som jävla musslor, men som gottar sig åt andras liv. Vet ALLT om andra, fast de egentligen inte vet ett skit. Folk som skvallrar värre än dom hade mundiarré och säger det dessutom till ALLA...
Vad är det för fel på folk??? Ok om man vill skvallra och prata! Så klart gör jag oxå det ibland! Men jag ser fan till vad jag har sagt och inte sagt...
Bittra jävla människor som inte har något liv som tror dom lever genom någon annans. Skaffa er ett liv...

Så där ja nu har jag spytt lite! Jädrans va skönt det var och ja så klart tycker vissa av er att jag oxå är ett stort jäkla pucko på två ben som bara skriver en massa dynga och som lägger ut massssssor av bilder på allt och hela världen (och mina barn)... Men sån är jag och JAG står för det!

Och JA jag vet att jag har 2 STORA feta finnar i min panna, nötta naglar och att ni ser upp i min hjärna och alla näshår! Men jag bjuder på det!

Det är nu, precis nu som jag hade fått till ett sånt där härligt springpass. Nu när adrenalinet pumpar i kroppen... Hade jag bara orkat så hade jag slagit latmasken på käften, dragit på mej löpardojjorna och gett mej ut. Men nej, jag är för lat för att ge den fete latmasken en smäll. Istället lägger jag upp fötterna på borde och borrar ner rumpan i soffan och låter ilskan pumpa hårt och bort ut ur min kropp!

16 kommentarer:

  1. Låt det komma ut! Ut med ilskan bara :) Den personen som skrev så till dig måste må så himla dåligt, det måste vara en mycket trasig och tragisk person bakom de orden! Luta dig mot det och tänk att du står så mycket högre än personer av den kalibern. Håll huvudet högt och lyssna på alla som tycker om dig istället! Vi finns här på din sida! Stora kramen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Det finns så många föräldrar som lägger ut badbilder på sina barn på Facebook och det är ingen som klagar på dem för det. Jag tycker att om man har en egen blogg så får man lägga upp vad man själv vill där och skriva vad man själv vill från sitt hjärta. Funderar om den som skrivit mailet är nojjig. Min syster är lite sådan och hon är pedant med. Så hon är så rädd för att det ska finnas "fula gubbar" så fort de kommer till en badstrand så hennes barn har haft på sig baddräkt/shorts ända sedan de var typ 1 år. Kan väl säga att jag är tvärtom mot henne, ej noggrann, snurrig och även lite bohemisk. Jag tycker att din blogg kan vara inspirerande i din träningsiver och din energi lyser igenom texten tycker jag, även om du är trött emellanåt. Men sådant är ju livet, upp och ned. Go go go! /Annika

    SvaraRadera
  3. Fick också ett rötägg idag.... kanske är samma... jag fick en känga kring Sempers magtabletter....

    KRAN

    SvaraRadera
  4. Vilken tönt! Antagligen någon som har för lite att Göra som inte fattar vilken looser den är som en lägger energi att skriva?!

    SvaraRadera
  5. Men jösses vilka människor det finns...!
    Äsch, skit i denne anonyme!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Bra ut med känslorna bara...hejja dig!!! Jag gillar att vara en argbigga ibland....känns alltid bra efteråt när man fått spy lite;-)Kram kram, hoppas du få sova gott i natt//Emma M

    SvaraRadera
  7. Men orka! Folk får väl tycka vad de vill men varför kan de inte bara hålla käften om det??

    SvaraRadera
  8. Att prata skit om andra brukar grunda sig i ren och skär avundsjuka... Keep up the good work och skit i idioterna! Kram och tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  9. Jag känner inte dig och din familj trotts vi är från samma by i Dalarna. Tycker du skriver så roligt och inspirerande. Stor igenkänningsfaktor förutom det med linslus, jag avskyr att vara med på bild. Du förgyller ofta min dag med roliga tänkvärda inlägg. Just nu känner jag igen mig i din trötthet. Har varit sjukt trött sen mitten av januari. Har inte fått till många av Olgas pass vilket gör mig bitter med tanke på hur mycket pengar hon får av mig./ skånekullan

    SvaraRadera
  10. Vilken jävla idiot. En åsikt kan man ju ha, men det finns ju bättre sätt att skriva den på!! Det är bara avundsjuka på att du har en bra blogg som många läser! Vissa borde verkligen skaffa sig egna liv innan de sitter där på ålderns höst och inser att det enda de gjorde var att leva genom andra och klaga på allt och alla!! heja dig!

    SvaraRadera
  11. Jag tycker verkligen inte att du ska bry dig alls om såna människor! Det är valfritt att läsa din blogg och stör man sig på det som du skriver så borde man kanske håller sig härifrån. Inte svårare än så.
    Och jag tycker att du är grym och jag planerar att även i fortsättningen läsa din härliga blogg!!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Tänk på andningen!!!!! andas in allt det goda du vill ha och andas ut med det negativa du vill bli av med......... Finns så mycket nötter i världen det gäller att fokusera på chokladbitarna ist ;D puss min vän!

    SvaraRadera
  13. Ändra aldrig på något på din blogg, jag beundrar verkligen såna som dej som vågar lägga ut bra som dåligt av sånt som händer i ditt liv och i din vardag !!
    Är en trogen läsare sen en tid tillbaka, rätt dålig på att sätta ett avtryck men tycker du rockar Tjejen !!

    SvaraRadera
  14. Oj så trist att mötas av såna kommentarer. Den personens förlust tycker jag, stå på dig!

    SvaraRadera
  15. Ta inte åt dig av denna männniskas rena och skära avundsjuka. Låt den vara och gå vidare..
    Kunde inte annat än le när du skrev ang ditt nötta nagellack. *ler*
    När jag kollade på din bild lite snabbt så tyckte jag att det såg ut som om nagellacket var format som ett hjärta.
    Fortsätt skriva som du gör och strunta i vad folk tycker. Kram

    SvaraRadera
  16. Vissa borde skaffa sig ett eget liv helt enkelt istället för att klanka ner på andra människor. Tror att det är någon som är avundsjuk helt eneklt. Såna bitterfitter finns på alla bloggar. Bra att du fick ut det ;) fortsätt skriv som du har gjort.
    Trevlig helg !

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!