lördag 23 februari 2013

Att "leka" fotomodell!

Igår eftermiddags var jag i grannbyn och stod framför kameran lite och lekte fotomodell!;-) Grymt snygga kläder och sååå grymt kul! Bilderna blev kanonbra!
En av bilderna ska vara med på en annons i tidningen och de andra två bilderna ska sitta på ICAs TV monitor!
Kamouflage jackan överst är sååå snygg och jag funderar på att köpa den och lika så den aprikos färgade blusen på den andra bilden!
Fick ju förstås med mej en påse hem. Kunde liksom inte slita mej från de snygga jeansen! Och sen fick en grymt snygg stickad tröja hänga med hem oxå! Det här med att jag inte ska shoppa i 2 månader får jag helt enkelt dra lite på längre fram på året. För just nu är shoppingsuget stoooort och det är ju sååå kul att frossa i vårkläder!;-)
Tröjan gör sig inte riktigt rättvis på bilden, den är såååå mycket snyggare i verkligheten! Och brallorna, mums! Som den sanna gubbe Jonas har gått och blivit så sa han lite med flinet på läpparna: -Men har du gått och köpt dej trasiga byxor, dom där kommer ju inte hålla särskilt länge... Jo-då-så-att-e.... Jag säger inget mer än att dom är svinsnygga och att jag kommer att bo i dem hela våren och sommaren! *hige five på det*
Nu ska jag hoppa ur denna strassen efter en liten middagslur på soffan! Partystrassen ska på och sedan väntas det kalas med släkten, ja den släkt som nu kommer... Tyvär har halva släkten fått influensan, så de stackarna får vara hemma ikväll. Maten har jag förberett innan idag, så jag känner mej lugn och fin!
Ha en riktigt fin lördagskväll, de ska vi ha! ;-)

Alla de fina kläderna hittar ni på People!

3 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!