söndag 16 maj 2010

Vilket gardintyg ska jag välja?

I morgon ska jag köpa eller åtminståne titta om jag hittar något gardintyg. Min tanke är att jag ska ha kappor uppe på övervåningen i alla fönster.
Som vanligt faller jag ju för färgerna svart och vitt. Jag vet att jag borde köpa med lite färg i men det är ju så svårt...;-) Får helt enkelt fixa lite färg på annat håll.... Har hittat lite tyger som jag väljer mellan. Tygerna kommer från Ikea, billigt och bra, då kan man byta ut dom ofta;-)!! Tänkte bli klar med gardinerna innan dopet. Vi får väl se om jag och symaskinen håller sams;-).... Men nu har jag lite beslutsångest om vilket tyg jag ska välja. Vad tycker ni??

1.

2.


3.

4.


5.

6.

7.


Och detta tyg i Fabians rum?!

7 kommentarer:

  1. Jag tycker 2 och 6 var finast.

    SvaraRadera
  2. Inte så förtjust i svart och vitt men nr 2 & 5 tyckte jag var finast.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att tyg 1. 3. och 7. är nedsatta på IKEA och bara kostar 9 kr./meter! :-) Billigt och bra va?! :-)
    /Marie

    SvaraRadera
  4. Jag säger 5an, härligt mönster och man får inte ont i huvudet av att titta på det! :D

    SvaraRadera
  5. Få hålla med brossan.. Tycker nr 5 var snyggast :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!